Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Absolutismus a demokracie

04. 07. 2005
0
0
1709
Autor
DTon

Asi to není originální ale co...

Tak mě dnes napadlo - jaký je rozdíl mezi absolutismem a demokracií? Uvedu fakt, který vám dokáže, že i absolutismus může být demokracie. Tak poslouchejte: Jedno motto demokracie zní: "Jeden člověk, jeden hlas" A to absolutismus splňuje na výbornou. Vládce je jeden a má jeden absolutní hlas. A teď, protože se bojím vaší kritiky si to zase vyvrátím. Pokud budeme tvrdit, že absolutismus je domokracie proto, že splňuje jedno jej motto tak můžeme rovnou tvrdit, že myš je vlastně vlk, protože má taky čtyři nohy. A teď mi odpusťte, že jsem vás připravil o váš drahocenný čas. Protože tu ale máme demokracii, tak jste se o něj vlastně připravili sami, protože jste se to dobrovolně rozhodli číst :)
So_what
05. 07. 2005
Dát tip
kdežto kdyby tu byl absolutismus, byli bychom přinuceni, nebo by nám to bylo odepřene - co je lepší? 8¨-)

DTon
05. 07. 2005
Dát tip
Byli byste přinuceni - já bych vás přinutil :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru