Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak je tu říjen

07. 10. 2004
0
0
736
Autor
Lisha

Omluvte prosím chybky. Navíc jde o nepodloženou úvahu,mou vlastní......

Tak už je zase říjen.Objevují se první nažloutlé lístečky a taky podzimní deprese. Ráno je kosa a odpoledne se ve svetru div neupečete...Nojo to je zase období!Škola se rozjíždí,všichni učitelé(jako by se zbláznili) nám najednou naložej hafo úkolů a snad si i myslej že se to budem učit...No uznávám možná to budu v životě potřebovat...a možná taky ne...Kdo ví,ale na druhou stranu ten kdo toho hodně ví tak může jít do vědomostní soutěže a vyhrát si tam miliony! Jenže co mu je to platný,když to dá do banky tak určitě krachne.To je takřka jistý, známe přece zákon schválnosti, ten platí asi tak jako gravitace.No a nebo má taky druhou možnost:uložit si svoje fufníčky pod matraci!Ale to bych taky nedoporučovala...lidi sou zkažený...dneska už vám ukradnou i auto(s alarmem) ve kterym sedíte! Tak a sme zase na začátku! Lepší je bejt průměrnej a moc se neptát,protože kdo se moc ptá,moc se dozví a to je leckdy hodně nebezpečná věc!
Mnauprsk
07. 12. 2005
Dát tip
no na druhou stranu, kdo se bojí, nesmí do lesa

Chiméra
19. 11. 2005
Dát tip
Že by deprese a nasranost? Zrovna sem si před chvíli to o té škole řikala, když sem seděla nad učením...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru