Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

roční období

07. 07. 2004
1
0
837
Autor
Lisha

Takhle to dopadá když člověk propadne depresi a snaží se něco stvořit....jako vždy prosím omluvte chyby...

Byl krásný zimní večer. Velice dlouhý zimní večer. Neskutečně nudnej dlouhej zimní večer. Už aby bylo jaro! nebo radějc léto! STOP DLOUHÝM ZIMNÍM VEČERŮM!!!!! Nenávidím je!!!!!!!NENÁVIDIM ZIMU!!!!! Jo, jaro to je obdobíčko....ikdyž...všechno kvete a co máme my chudáčci alergici sakra dělat?! To máme jako trčet zavřený doma když je venku tak krásně. No, pro alergiky tam zas tak krásně neni. Všude lítaj ty přiblblý semínka z kytek,keřů,stromů a tak. Dusí nás to !!!! Copak nemůžem už ani dejchat????!!!!! Kruci!!! NESNÁŠIM JARO!!! LÉTO JE LEPŠÍ!!! Jo! Stoprocentně! Svítí sluníčko! Už mi zase svítí sluníčko do ksichtu!!! Jo, to mám ráda! Miluju to!!!! Ležím si na pláži a opaluju si špeky....je mi krásně a usínám. A pak....pak se probouzim....au,au,AU,AU,ÁÁÁŮŮŮ? No doprčic sem rudá jak rožněný sele! HNUSNÝ SLUNÍČKO!!!! HNUSNÝ LÉTO!!! Tak teď už zbejvá jen podzim.....krásnej barevnej podzim......všude je listí...na silnici...na trávě....na chodníku.... závěje listí...vždyť se v tom nedá chodit!!!! DEBILNÍ LISTÍ! Kdo ho má furt uklízet?! Já se na to vykašlu!!! Vodporný listí! A navíc neustále leje!!! Na silnicích,na trávě,na chodníku a vůbec ouplně všude sou závěje mokrýho listí!!! Mám z toho depku!!! Debilní depka!!! DEBILNÍ PODZIM!!!! UŽ ABY BYLA ZIMA.........
Mnauprsk
07. 12. 2005
Dát tip
že by tohle bylo pro radost, no já nevím

Chiméra
19. 11. 2005
Dát tip
Tak todle se mi fakt líbilo! posíla TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru