Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sametové stužky

08. 07. 2005
6
1
5451
Autor
cherubinka

pro tudýt

Sametové stužky

přes boky se vinou

jsme oba nevinní?

hluboko v jeskyni

netopýři hynou

 

Ustelem si lásku

na krajíci s medem

potom pod peřinou

sametem a dýkou

boj za život svedem

 

Sametové stužky

svázaly nám duše

křídla netopýrů

pleskají ve víru

poslední rozkoše


1 názor

pété
21. 12. 2007
Dát tip
tohle je pěkné. líbí

Elyanne
07. 11. 2005
Dát tip
sakra... prvni dve jsou skvely, treti to zazdila... :(

Havranka5
04. 11. 2005
Dát tip
avi

Jeheheman
12. 07. 2005
Dát tip
haf (tip) povedená:)

Mrakula
12. 07. 2005
Dát tip
Jsem prostě vyžilý cynik a ještě ke všemu primitiv, ke štěstí mi stačí málo, no... (A o své tvorbě nemluvím, když nemusím a pokud musím, tak to taky stojí za to:o)

Havranka5
11. 07. 2005
Dát tip
Ale Mrakuš... to bylo pro mne na vyžádání... a ty takhle. :-) Já se mnohdy nespokojím s dílem jako takovým, musím vědět jak vznikalo, jak autor tápal, bloudil, jestli to psal v zasnění na koberci v podkroví nebo v chvatu pod lavicí ve škole, mnoho z toho co píšeme má původ v našich životech, a já toužím zvědět ty vazby a předlohy vedoucí ke vzniku díla, nikoliv jen hotové dílo, které je obrazem v zrcadle. A co se týče básní a vůbec tvorby ochomýtající se o základní živočišné instinkty? Ty sbírám jako amazonka šípy, schraňujíc je ve svém toulci k užití proti upjatým a pokryteckým mravokárcům Lyrčou počínaje a církví svatou konče. No a přiznávám, že se mi líbí o tom číst (i psát), anžto to probouzí ve mne rozesněné představy.

hanys
10. 07. 2005
Dát tip
Celkově to má duši...tip

Mrakula
09. 07. 2005
Dát tip
líbilo, ani by se mi to nemuselo vysvětlovat, tip

Havranka5
08. 07. 2005
Dát tip
úůůů kuchání a odblaňování netopýrkůůů

Lysohlávka
08. 07. 2005
Dát tip
a proč tam ty netopejři hynou?

Havranka5
08. 07. 2005
Dát tip
mě to tak chytlo, že jsem si to odbouchla dřív, než jsem dopsala :-) tipa* Za tu spoustu krásných jinotajů ( hluboko v jeskyni/netopýři hynou, potom pod peřinou/sametem a dýkou/boj za život svedem, křídla netopýrů/pleskají ve víru/poslední rozkoše) Básnička je vesele a bláznivě opojná evokací představ vášně jak Château Margaux, ročník 1989. A o víno z Bordeaux se musím rozdělit, proto avi Mrakulce a dalším :-)

Havranka5
08. 07. 2005
Dát tip
Jsou odblanění a posléze utlučení (a nakonec utopení) tou dýkou ne? :-))

Lysohlávka
08. 07. 2005
Dát tip
no... představuju si hynoucího netopýra jak padaje k zemi křídly tleská... romantika prostě romantika :o) ale sametové stružky ne? když ta dýka, tak krev a tudíž stružky...

Havranka5
08. 07. 2005
Dát tip
no... ve mě to vzbuzuje velmi takříkajíc nemravné asociace (viz narážky výše) Zvlášť poslední tři řádky...

Havranka5
08. 07. 2005
Dát tip
ale i "...sametem a dýkou / boj za život svedem.." mě utvrzuje v představě fyzického aktu pohlavního rozmnožování...

Lysohlávka
08. 07. 2005
Dát tip
no jasně, kdyby napsala mečem a přeslicí nebylo by to ono ten samet ... no, budiž, neznám tu slečnu a dýka je jasná mně jenom nešlo narozum, proč v první sloce ubylo netopýrů ale teďka je mi to jasný hluboko v jeskyni jasně jen jsem ještě ty malý potvůrky neslyšela přirovnávat k netopýrům mam na netopýry jiný asociace než bičíkovce

Havranka5
08. 07. 2005
Dát tip
No, mě zas napadl ten strašnej pubošskej vtip: Vidělas někdy vykuchanýho netopýra? Že ne? Tak si dej holčice mezi nohy zrcátko :-) křídla netopýrů = stydké pysky

Lysohlávka
08. 07. 2005
Dát tip
aha ja vtipy neznam a z literatury o zviržatkach jsem pochytila jen výraz "bobr" Tak ja myslela, že hynou spermíci, tak jsem mimo totálně, málo sjetá nebo moc? jdu se přeměřit dobro noc

cherubinka
08. 07. 2005
Dát tip
Jo, má to být o sexu. Ale vyložte si to, jak chcete. Každý si představí něco jiného a v tom je pro mě kouzlo básní. Nebudu vám cpát svoje představy. Jinak dík.

Havranka5
08. 07. 2005
Dát tip
úůůů já to hned vědělaaááá zááásah..! ...No, nemusíš je cpát. Já po nich chňapnu. :-) Autorův výklad někde v koutku dole pod čarou, by byl přínosný jako správné řešení tajenky u křížovky :-) Přidá se k žádosti o výklad ještě někdo? Tipa prosím přiložte Já jsem dotěra neodbytnice co?

cherubinka
08. 07. 2005
Dát tip
Nevim, ale můj výklad by tě zklamal, je to strašně primitivní a navíc některý věci bych musela dlouze vysvětlovat. Nechci kazit iluze.

Havranka5
08. 07. 2005
Dát tip
Jak můžeš vědět, že by mě zklamal? Strašně nesnáším, když mi někdo předesílá, co bych já na to, nakousne a nedokousne. Grrr. Kaž iluze. Dlouze vysvětluj. Co já bych za to dala, kdyby někdo po mně chtěl u mé tvorby zvědět, proč jsem psala, co jsem psala..

cherubinka
08. 07. 2005
Dát tip
Fajn, tak ty sametové stužky, to jsou jako kalhotky, netopýři v jeskyni - v dlouho opuštěných jeskyních bývaj netopýři, a hynou, protože "jeskyně", zdá se, už tak opuštěná nebude. Ustelem si lásku na krajíci s medem - to je prostě muchlování v posteli a k snídani jsem měla chleba s čerstvým lesním medem. Potom pod peřinou/sametem a dýkou/boj za život svedem - to je snad jasný, na to jsi přišla hned na začátku. A ta poslední sloka prostě je tak, nevim, co k tomu říct.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru