Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak přežít školní výlet

09. 07. 2005
2
0
1982
Autor
Telvo

Tento článek byl uveřejněn ve školní studentském časopise Bílá Růže.

  Nezadržitelně se blíží konec školního roku a s ním tolik očekávané výlety.. Proto jsem  se rozhodl s Vámi podělit o moje zkušenosti z výletů a poskytnout Vám několik užitečných rad.

 

1 – Před výletem

- neberte si s sebou zbytečně moc oblečení. Stejně budete po celou dobu výletu chodit v jednom tričku a kalhotách.

- místo hromady oblečení si vezměte hromadu jídla, neboť kuchyně na výletě není o moc poživatelnejší něž oběd ve školní jídelně.

- zásadně se nezmiňujte o té hromadě potravin spolužákům, jinak o ně ihned přijdete.

 

2 – Zásady stravování

- sedněte si s člověkem, který nepohrdne trochou jídla navíc a ještě si na tom pochutná

- nikdy si nesedejte s lidmi jejíž průměr pasu je menší než Váš. Mají nebezpečnou tendenci nabízet Vám svůj oběd.

- pokud se Vám zdá, že se v té omáčce něco pohnulo tak to nejezte. Jinak se připravte na to, že než omáčku sníte budete to muset zabít!

- pokud jste ztupili nůž na bifteku, který Vám podali a jež jeví známky flambování až uhelnatění, nejezte to. Vaše zuby jsou nenahraditelné, kromě toho není příjemné vlastnit zubní protézu.

 

3 – výmluvy pro vyhnutí se konzumaci toho čehosi na talíři

- jste přísnými vegany, tj. jíte jen to co umřelo přirozenou smrtí a ovoce které samo spadlo ze stromu a mrkev.

- ten plátek hovězího na Vás mrknul

- trpíte žaludečnými vředy. Udělaly se Vám ve chvíli, kdy jste poprvé ucítili zdejší kuchyni.

- Vaše trávicí soustava vyhlásila stávkovou pohotovost, neboť je pod její úroveň konzumovat zdejší “jídlo“.

 

4 – co dělat, když Vás kantor chytí při pokusu dostat se na cizí pokoj

- spolubydlící Vám snědli veškeré zásoby jídla, proto musíte chodit po chodbě, aby Vás přešel hlad.

- jste členem tajné sekty a zrovna hledáte oběť pro vašeho boha, jehož jméno nesmíte prozradit. Jako vhodná oběť se Vám jeví boty vašeho spolužáka a jeho borůvkový koláč. Rituál musí být proveden v 1:00. Průběh je následující: přezůvky vyhodíte z okna a provedete rituální konzumaci koláče.

- ve vašem pokoji si udělali hnízdo vesmírné příšery z planety ‘‘Kaoáh‘‘ a říkají si obyvatelé planety Kaoáh.

- zjistili jste, že spolužák na pokoji č. xy vlastní česnekové brambůrky. Zrovna je jdete vyměnit za dvě balení paštiky.

- dále jste zjistili, že kromě brambůrků vlastní několik řízků, tak jdete přispět svojí trochou do mlýna a pokusíte se sehnat chleba s bramborovým salátem

- bramborový salát není, tak aspoň donesete trochu okurek. Kromě toho obyvatelé planety Kaoáh se nabídli, že seženou nějaké brambory.

- chytla Vás křeč do nohy a pokoušíte se ji rozchodit návštěvami ostatních pokojů

 

5 – pravidla trávení volného času

- nikdy se nepokoušejte zabít čas prohlídkou hradů či zámků. Většinou tam není nic zajímavého.

- provozujte duchaplnou činnost. Třeba opalování, ležení u vody, házení šišek po všem co se hne, pozorování oblohy nebo ostatních jak se pokoušejí ukrátit dlouhou chvíli.

- v posledním případě můžete vyvíjet nějakou sportovní aktivitu, ale je pravidlem, že během nich dochází k úrazům, zvlášť na výletě. Mezi takové obvyklé případy patří: zlomenina ruky, nohy, prokousnutý ret, ukouslý jazyk, vyražený zub, ukousnuté ucho, zlomený nos, fraktura lebky, krvácení do dutiny břišní nebo vysoce komplikovaná zlomenina dolních končetin spojena se zauzlováním a ohnutím rukou do úhlů o kterých neví ani matikář. O rozuzlování se může pokusit skaut, který má odznak experta v rozvazování uzlů.

 

Toto jsou zhruba základní rady pro přežití školního výletu. Dalo by se toho napsat mnohem více, ale mně se užchce, tak budete muset na zbytek nějak přijít sami.


balsiker
11. 07. 2005
Dát tip
Bylo to zábavný, to se cení. Až na ten konec, to už bylo zase podle mě trochu moc vynucený.

Telvo
10. 07. 2005
Dát tip
jo není problém, možná časem přidám další rady:-)

Empty
09. 07. 2005
Dát tip
Ale jo, na pobavení rozhodně příjemná záležitost:-))

Zaznamenala jsem několik chyb v čárkách: -že než omáčku sníte, budete to muset zabít -ohnutím rukou do úhlů, o kterých neví ani matikář Jinak - v pohodě.

Feanor
09. 07. 2005
Dát tip
milá věcička ~

hanys
09. 07. 2005
Dát tip
Šikovná pomůcka,udělám si kopii,ju?Třeba pak přežiju všechno.*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru