Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tvrdohlavá

14. 07. 2005
1
0
2630
Autor
Theuška

Už zase,
zvoním u jiných dveří
než bych měla.
Ale zato jsem tvrdohlavá!
Drtím ten zvonek
ukazováčkem.
Ještě že nemám nehty (napadne mne…)

Jako vždy,
sedím na chodníku mezi Peciválem a Lewskym
a nemohu se rozhodnout.
Nejsem zas tak tvrdohlavá, jak by se mohlo na první pohled zdát.
Můžu tu stát
do rozednění
- to bude teprve projev silné vůle!

Teď
jako ještě nikdy
předtím - „dotkni se mne!“
- palcem a ukazováčkem
mezi dva zvonky u dveří.
(Každý z nich věří, že na něj zazvoním – a já se nemohu rozhodnout.)
Přesně v tom místě
nezazní jediný zvuk.

Theuška
27. 07. 2005
Dát tip
No jo:) To nevadi:))) Díky!

Markel
26. 07. 2005
Dát tip
Mě se to opravdu líbilo a něco jsem i pochopila, tedy až po tvém vysvětlení, ale to nevadí no ne? - T

Hanna
14. 07. 2005
Dát tip
je to takové příliš ukecané, pořád netuším, co ta holka u toho zvonku řeší. Jediný záchvěv poezie cítím v posledních dvou verších.

Theuška
14. 07. 2005
Dát tip
Je to rozpor mezi tím, co si o sobě myslíme (jací bychom chtěli být) a jací doopravdy jsme. Asi jsem to nevystihla dost přesvědčivě... To rozhodnutí mezi dvěmi zvonky je jako rozhodnutí mezi dvěmi - (tohle si domysli) A protože je ta "rádoby tvrdohlavá" ve skutečnosti strašně nerozhodná, mačká prostor přesně uprostřed. Tím nic neřeší - ale taky jí nikdo neotevře. Teda! Ještě nikdy jsem nic nezkoušela vysvětlovat:))) Je to divné... Ale chápu tvou výtku - asi jsem to nepopsala dostatečně pochopitelně. Pěkný den přeji!

Hanna
14. 07. 2005
Dát tip
Aha, pecivál a Lewský, já jsem netušila, jak se tam ocitli, jestli to jsou nějaké busty slavných a mi neznámých osobností v portálech sousedních domů... No, já jsem to nepochopila, že se rozhoduješ mezi dvěma. Pořád si myslím, že je to trochu nešikovné, přes moji zjevnou tupost, a že se ti to asi nepovedlo.

Theuška
14. 07. 2005
Dát tip
:))) Pecivál a Lewský jsou dvě hospody. Dvě společnosti přátel, kteří se navzájem nemají rádi. Tohle samozřejmě nemůže nikdo tušit, že? No, byl to jen takový pokus. Psala jsem to pro svůj klid. Podle toho, co říkáš, to asi nikomu nic moc neřekne. Nu což? Jak jsem již řekla, nemám ráda dlouhá vysvětlování. Když z toho čtenář nemá vlastní pocit a představu (klidně úplně jinou, než jsem zamýšlela), pak to není dobrá věc.

Hanna
14. 07. 2005
Dát tip
ale, třeba jsem jenom já tupá.

Theuška
14. 07. 2005
Dát tip
Ale no tak!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru