Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Horizont událostí

15. 07. 2005
0
0
501
Autor
Raven_Havran

Diktatura sveřepé společnosti spaluje křídla Fénixů, kteří se snažili povstát z popela minulých revolucí.

Nezdařilo se jim to.

Dál hoří v plamenech nenávisti prýštící z myslí snažících se najít smysl v planém prožívání falešné reality.

Duch doby.

Slepí proroci nových řádů táhnou v zástupech za svými bláhovými chlebodárci.

Králové marnosti.

V kalužích beznaděje po dešti otupělosti se potácí unavené svědomí s příšernou kocovinou.

Podvědomé souvislosti.

Tušení rozechvělých pocitů nezrozených můz, které umírají v matčině lůně na otravu těžkými kovy našich myslí.

Poezie kamene.

Plíživé pochyby vkrádající se do snů mrtvých jejichž duše zapomněla opustit tělo.

Ponuré šírání.

Hrdá sousoší heroických předků se pokořila před příchodem vražedných idejí nového věku.

Projektily myšlenek.

Vítězné ideje spravedlnosti, poctivosti a upřímnosti - pouhé bláhové představy opilých fantastů.

Krutá skutečnost.

Zostouzení básní opěvujících budoucí možnou vizi dnešní reality.

Pokus o smír.

Na křídlech Pegasů ulpívá prach věčnosti a pevné pavučiny deprese - jak svazující

Smrt nebo jen letargie ?

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru