Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ecce mors

16. 07. 2005
4
0
888
Autor
Perseus

Ecce mors!

 

Starý muž: Ejhle smrt ! Tak přeci, už jsem tě nečekal. Posaď se a povídej, než zase půjdeš dál.

Smrt: ---

Starý muž: Vypadáš strhaně, nemáš snad žízeň? Na, tu mám Cabernet, ať zachovám tvou přízeň! Jen pozor dej, ať drahý ten mok skrz tvá obnažená žebra nevycintáš a vychutnávej každý chutný lok, jež povznese tvůj záměr a vyjasní ti tvář! 

Smrt: ---

Starý muž: Vzpomeň si, jak před lety jsme spolu pluli v těsném obětí, jak laskalas mě po vlasech, pak zmizela jsi vzápětí. Tenkrát vzala jsi mi mou nejdražší a mně nadělila jen žal. Já přežíval, tiše a bez řečí, abych jednou zpátky, zas si co patřilo mi vzal.

Smrt: ---

Starý muž: Nuže? Svět je krutý. Počkej chvíli, něco ti zahraju, poslouchej ty noty.

                    C-H-C-A-H-G-A-A-C-C-D-C-H-A-G-H

                    A tak stále dokola v tom koloběhu žití, pověz, co je podstatou pozemského bytí? Jaký rozdíl je mezi životem a smrtí?

Smrt: ---

Starý muž: Tak půjdem...

 


žale
09. 12. 2005
Dát tip
Navzdory temnému tématu to tak příjemně plyne... chytré, citlivé, moc pěkné

Rutra
01. 08. 2005
Dát tip
Tedy... tak tohle mě opravdu zaujalo... dobré... tip

Nečech
17. 07. 2005
Dát tip
Dobré, kdybys tomu dal jiný titul, tak by si to třeba přečetlo i víc lidí, kteří by to ocenili. Dal bych to navíc do úvah.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru