Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Debil

Výběr: jenyk
20. 07. 2005
3
0
1879
Autor
Lulák

Opravdové hodnoty netkví ani v minulosti, ani v přítomnoti, ani v budoucnosti, ale ve všech najednou

Řekli mu, že je debil

ale neřekli mu

co byl a co bude


Garth
31. 07. 2005
Dát tip
:)*

houda
21. 07. 2005
Dát tip
já teď konkrétně haiku zrovna neřeším, takže k tomu ani nic...

Sael
20. 07. 2005
Dát tip
Dobře, ale tohle neni haiku. Já haiku čtu rád, je to perfektní forma, ale ne na všechno. Bylo by fajn zvážit občas typicky české čtyřverší. Něco na způsob: Řekli mu - debil že je Ale neřekli co byl - bude Já jen, že forma a obsah má ladit a tady se ta česká hodí, narozdíl od přírodního a pocitového haiku. P.S. Já obvykle nejsem takový, ale tohle mi fakt nesedlo.

Nečech
20. 07. 2005
Dát tip
Saele, nespravíš z toho haiku ani, když tomu pridáš nějaké čárky a změníš slovosled. Zaprve nedodržuje Bashovou formu slabik (5-7-5). Nu, dobrá - mohlo by to být ještě moderní haiku, které se od klasické formy odpoutalo. Ale: neobsahuje žádný konkrétní, zažitý moment, nezaobírá se jednotou vesmíra, ani jednotou člověka s přírodou, zkrátka: není to haiku. Je to spíše lyrická úvaha, která tvarem připomíná haiku. Jako lyrická úvaha to není zase tak špatné.

houda
20. 07. 2005
Dát tip
Ach, ti Japonci...

REDH0T
20. 07. 2005
Dát tip
rozebrali jste to moc pěkně - já to ještě zkrátím - je to pičovina...

Lulák
20. 07. 2005
Dát tip
Ještě jsem nikdy Haiku nezkoušel, takže je to víceméně pokus. Nicméhě ač báseň odporuje svou formou východnímu stylu, málokdo mě přesvědčí, že mu není filozoficky blízký Děkuji za připomínky zdatnějších haikařů

Lulák
20. 07. 2005
Dát tip
REDHOT: Jsi debil, ale nebyl jsi a věřím, že nebudeš

REDH0T
20. 07. 2005
Dát tip
Ich bin trottel

Sael
20. 07. 2005
Dát tip
Nečech: Nesnažím se z toho udělat haiku. Píšu tam, že to má být spíš na styl českého čtyřverší, ale nesnažim se napsat nový dílo, jen to na něm ukázat. Proto ani já nedodržuju Bashovu formu. Že to není haiku ani obsahově je mi taky jasné, proto jsem to předělával - souhlasim že jako úvaha to neni špatné, jinak bych to přešel, ale myslel jsem, že autor by z toho mohl udělat "obyčejnou" miniaturku. A REDH0Tovi děkuju za avízo.

Lulák
20. 07. 2005
Dát tip
Děkuji za připomínky a za výběr

Lulák
20. 07. 2005
Dát tip
A omlouvám se REDHOTOVI

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru