Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nejsladsi? dalsich 10

23. 07. 2005
0
0
844

-Myslim, ze zitra budem mit extremne nabity den. (nekdy lituju ze namam kapky do oci, zvetsily by mi zarivky, ale rikam jen..) -Proc?


ziju se zenou kterou nemiluju a ktera to nevi.

 


dnes jsme lezel a dival se na ni ozarenou jen obrazovkou, tak krasna... nekdy se citim vinnen ze ji vyuzivam, opotrebovavam... ale snad proto se mnou je. Dela vsechno co chci, vsechno co chci.. a pak se pohadame. Delal jsem to svedome... vkladal trochu dramatu do nasich zivotu a vzdycky to nahral tal aby se citila vinna a pak plakala, a pak jsem ji ti utisoval, a pak jsem se milovaly...  proc jsme vlastne ji presal milovat?

jo minuly utery... pohadali jsme se a rekla ze tu nechce byt, rekl jsme ze nemusi..

 

 

 

 

 

 

 

 

odesla*

 

 

 

 

*(pozdej doma, v obyvaku, schoulena v pohovce, bez zapalovace... "..mami, maminko.." ..ja taky: bezeslov)

 

 

 


Silvita
23. 07. 2005
Dát tip
dobrý !!!!!!! takový .. - - - jiný.

sklenář
23. 07. 2005
Dát tip
jiný - ne - dobře napsaný - tak to je!

Aniterpok
23. 07. 2005
Dát tip
a pak jsme se milovaI - i, ne milovaly

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru