Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já jsem prostě nej... redaktor

24. 07. 2005
3
1
1066
Autor
JeNyk2

Ji jtem zkrotla nejj,,,,

Na mnje nikte nwmá

 

zvedá m Á křídla, v tvén OBJETÍ, ...ale povolíš, a eště rád,

...myslim já, ale mejlit se můžu.....

hlavně esi si moc nenebančila

kebuli...

---a tu fci mi, čéče, nějako dali....

píčovině...

s tim něco udělej sám, mně se nechce zatim....

NO, TO BYCHOM MĚLI, ČEEEEEES!!!!JENYK.

 

-a chxi do zletého výsěru


1 názor

Trini
26. 07. 2005
Dát tip
no vidím že to tady začíná pěkně smrdět odpadem "lidských" vlastností parodie? ano to beru......ale tohle??? zdaleka ne

trigate
26. 07. 2005
Dát tip
JeNyk2: Nikdo ti přeci nezakazuje psát jakoukoliv satiru. Tvoř si volně, tvoř si svázaně, tvoř si jak chceš. Ale neposílej mi ty avíza, jasný? Přijal jsem to dílo záporně a tím to pro mne hasne, nechci o tom dál vědět.

trigate
25. 07. 2005
Dát tip
Proč si to nevyřídíte někde jinde? Anebo mi alespoň neposílejte pořád avíza.

JeNyk2
25. 07. 2005
Dát tip
Nééééé, von Jenyk je mé alterego, jááá teďf jsem budut psátr věci co jako redatrkot nechsi psáát, to je sravdy néééé. Tohle je zlatý výběrt z mých treftných komentářůl, tak wo cogoo??? Čeeeeeeeeeeesss!!!

pacajda
25. 07. 2005
Dát tip
jeNyku2, prosím, ušetři mě, nechci se toho zúčastňovat. Neposílej mi avíza. Díky.

REDH0T
25. 07. 2005
Dát tip
JeNyku - nezahrávej si... já znám způsob, jak tě najít

trigate
25. 07. 2005
Dát tip
REDHOT: Až ho najdeš, půjč mi ho na chvíli. Díky.

JeNyk2
25. 07. 2005
Dát tip
Červený Horkáči-OK, najdi si mě, i já znám způsoby jak se hledají počítače, třeba tento vzkaz ti píšu z domova, přes počítač z blízký IKavárny, kde jsem si náhodou obšlehel IP atd. Nechápu, že ti tak vadí satyra, vše co jsem udělal, byla jakási koláž z výroků jenyka, tím jsem ho nechtěl urazit ani zesměšnit, jen to zkrátka zkusit, jak na to písmácká veřejnost příjme. No nic moc, je tu prostě okruh "Superautorů", kteří mohou být sprostí a psát úplné blbosti a přesto budou nej. - Tak s tím jděte do.... Velmi mě to zklamalo, myslel jsem, že na písmáku může člověk volně tvořit- není tomu tak a kdo tvrdí něco jiného, patří již mezi ty "vyvolené", takže přeji mnoho dalších úspěchů a třeba někdy, až si sem člověk bude moct psát úplně svobodně, se zase uvidíme. Čeeeees J. S.

pacajda
24. 07. 2005
Dát tip
Nelíbí se mi to. Kritika má být věcná, výsměch je fuj!

JeNyk2
24. 07. 2005
Dát tip
Néééé,to nenu vaymech, jenim nove práškx, čau mazloci

Drdol
24. 07. 2005
Dát tip
Je to skvělé, opět TIIIP!!!!!

REDH0T
24. 07. 2005
Dát tip
Hovado zůstane hovadem, neb schopno živiti se jest toliko na slávě vola

REDH0T: Super & trefné; citát nebo tvé vlastní dílo?

JeNyk2
24. 07. 2005
Dát tip
Jéééé, baámn sde to nelíbií mazlícoi ?? Tdejte TIP ne?? Prdol dííkecc, čeeeeees

REDH0T
24. 07. 2005
Dát tip
slůňo - made in já :o)

REDH0T: dík, určitě tě někde ocituju ;o)

absurd
24. 07. 2005
Dát tip
jo,líbíé mcoc..skopro bchom dalil VVVVvvvVVvvVvvVVVVVvvVVVvvVVVvV t

skit
24. 07. 2005
Dát tip
mrtě trapas

trigate
24. 07. 2005
Dát tip
Zdá se mi to, anebo se z Písmáka stává solidní blitka? Nebo mi něco podstatného uniklo?

JeNyk2
24. 07. 2005
Dát tip
Nééééééééé, tooo je jenb takouvý pokusr. Skite nepruď - trigate žádná blitkas to je demojkracie je to přesce dobrtý nápad udělatz výběr z vlastnních komnentářů. Ale kde sou Vaše Tipy Mazlové???? Čeeeeeeeeeeeeeeeees. To je naftalandža mít svéé druhjé jááá...

JeNyk2
24. 07. 2005
Dát tip
Joo a dávám si Tippp, když vy to nechgápete TIP!!

So_what
24. 07. 2005
Dát tip
už ti hráblo dočista, nebo jen jedna z dalších vln?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru