Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Případ Walter Sullivan potřetí

29. 07. 2005
0
0
410
Autor
Milles

Případ Walter Sullivan 3. kolo

 

„Je to zlý, dneska je to obzvlášť zlý. Vypadá to tak, že vlastně nedokážu dělat nic a ani ty Walle ani ty stim nic neuděláš.“ Řekl Billy a podíval se na George obrátil oči v sloup a pomyslel si jestli to někdo vyřeší tak je to on.


„Dobře Billy podívejme se na to ještě jednou.“ a přitom svíral jazykem sousto od oběda které nechtěně vyklouzlo a pocítil neuvěřitelnou odpudivou chuť kyseliny chlorovodíkové v puse.


„Já už se na to dívat nechci při pohledu na tu mrtvolu se mi vrací oběd z 3. třídy a navíc dneska chci být brzo doma“.


„Co máš dneska tak důležitého.“


„V Neděli si chce většina lidí dáchnout a ty bys měl taky.“ Řekl Bill trochu nevraživým tónem


„Asi nechápeš proč sem zavolali zrovna nás, protože nikdo jinej to nezvládne.“ Odvětil George a trochu se urazil.


„Chápu ale i my musíme spát.“


„Já ne“


„Já jo, a proto du domů a chci se podívat na televizi slupnout něco dobrýho a schrupnout až do zítřka“


„Dělej jak myslíš ale já se na to ještě podívam.“


„Víš někdy si říkám že to s tou prací trochu přeháníš i ty se těm všem mrtvolám co sme viděli neubráníš taky tě to dostane.“ Řekl Billy sbalil si kufr s náčiním a bez jediného slova odešel domů.


„Vždycky musí mít poslední slovo“ Zamumlal si George aby to neslyšeli ostatní.


Rozhodl se že ještě jednou prozkoumá tělo a okolí. Policejní lékař již byl na místě takže se nemohl moc motat a kazit mu práci. Metro řekl si už se lidi vraždí i v metru. Ne nestačí ty sebevraždy už se tu dějí i vraždy, abych se musel v neděli trmácet přes město k další mrtvole.


„Někdy mě ta práce hodně štve“ Řekl tak aby si toho lékař všimnul


„Jo hlavně když tu leží mrtvá holka s mozkem na zemi ideální zaměstnání, přemýšlím o změně profese na řezníka“ Řekl otráveně Rick a myslel při tom na kantýnu


„Ty a řezník jste tatáž osoba“ pokusil se George o vtip ale Rick to nějak nevzal


„No tak se vrátíme k práci“ zahrál George do autu to co si nadrobil


„Dobře máme tu mrtvolu dívku asi 24 letou zavražděnou tak před šesti hodinami několika řeznými a bodnými ranami“


„A co ty čísla na jejích zádech 16121 co to asi může znamenat“


„Nemám vůbec ponětí“ Řekl trochu vystrašeně Rick a měl za to že ví na co George myslí


„Walter Sullivan“ Řekl omámeně George a myslel na nejhorší jeho nejhorší případ se již podruhé začíná opakovat.


„Případ Walter Sullivan třetí kolo zase nějakej kopírující maniak“ Řekl si  George pro sebe aby se uklidnil nemůže to bejt přece on umřel na vykrvácení když se pokusil podřezat lžící poté co ho zatkly za rituální vraždy nikdy nedokončil to co začal. Ty čísla ve skutečnosti znamenali kolik lidí chce zabít 21  čili 16121 znamená 16/21 ale v tom prvním případě vždy oběti vyřízl srdce to se v druhém případě 11-15 neopakovalo ani teď ve třetím. Zopakoval si střídmě svou minulost detektiva související se Sullivanem.


„Ten bastard dal zabrat spáchal 10 vražd včetně sebe a teď ho někdo kopíruje“ George začínal pochybovat o budoucnosti případu protože věděl, že v předchozím případě nikoho neobvinil ani neměl podezření.


„Žádný důkazy, nic, otisky, šlápoty, stopy po souboji prostě nic jako kdyby to spáchal Duch“


Konstatoval velice děsivě George.


„No nic já balim už mám toho dost, Wally dneska už končíme ne.“


„Jo jo na tohle se potřebuju vyspat.“ Zamyslel se George a povolil si kravatu.


„Tak zatim“


„Zdar“


George šel domů, po cestě přemýšlel o tom co když není Walter mrtvý a s radostí páchá zločiny dál a nikdo ho nemůže chytit. Coural se a šel čím dál pomaleji tak se zažral do přemýšlení, že málem minul svůj dům. No to bysme měli podíval se na hodinky teprve čtyři hodiny odpoledne to si dáchnu pak vstanu a usnu. Možná bych se moch zejtra ulejt což vzápětí zapřel protože si řekl že tentokrát případ dotáhne do konce. Když byl doma rozvázal si kravatu a hodil jí do rohu. Z lednice vyndal pivo a trochu se ochladil. Chvíli se díval do stěny a přemýšlel co bude dělat pak se odebral k posteli sednul si ani se nepřevlékl a usnul.


 


Ráno se probudil a zjistil že je naprosto opožděna že musí ihned do práce. Jelikož nemohl najít kravatu zapomněl i další formality. K cestě do práce použil metro nejrychlejší cesta řekl si. To si myslela i ta žena, která vzápětí leží bezvládě v kanceláři kontrolora u lístků. Vystoupil a šel na policejní stanici. U vchodu chtěl hlídač odznak ten ale George zapomněl.


„Já jsem George Walsh pracuju tady“


„A já sem Mickey Mouse a dělám skopičiny“


„Ty ty Dědku já tě zabiju ty svi…“ Nedořekl George a vešla jeho kolegyně Miriam a pověděla.


„V pořádku ten je od nás pusťte ho“


„Tak di bastarde“ Odvětil hlídač a zmáčknul bzučák a vpustil je dovnitř


 


„Říkala sem si kde tak asi jsi“


„Trocha spánku nikomu ještě nikdy nikomu neuškodila“ řekl George a schoval si očividně přeleženou ruku do kapsy. V tom si uvědomil že je i krapet rozcuchaný.


„Tvým imigem každý tvůj pozdní příchod zacloumá“ usmála se Miriam


„Jasný“


Vešli do kanceláří a Georgie hledal svůj stůl pak ho našel a vydal se k němu. V tom kněmu běžel Billy a cestou řval


„Jo byl to ON byl to on !“


„Kdo“


„Sullivan“


„Hm a jak si na to přišel Jasnovidka?“


„Přesně“ Řekl Bill a doufal že George bude šťastný


„Trochu podivný zdroj nemyslíš Billy“ řekl ospale George


„Ty to nechápeš ona..“ než stačil dopovědět přivolal si ho šef do kanclu


„Potřebuje očividně dovolenou“ řekl George a věděl že ho nikdo nemůže slyšet


 


Vtom přišla Miriam. George se zamyslel jak byl ráno slepý a uvědomil si že jí to dneska sekne jako kdyby někoho čekala zívl a předstíral nezájem.


 


„ Kdyby si zapracoval na zevnějšku tak bychom mohli po službě vyrazit na večeři“ šeptla Miriam a natočila se do profilu a věděla že určitě podlehne. George si řekl Miriam Locane to pravé pro detektiva George Walshe.


„No tak co ty na to Georgie“ řekla netrpělivě Miriam


„Dobrá což takhle v šest hodin“ odpověděl George


„Georgie mi říká jen moje máma“ doplnil se


„OK budu čekat u mě“ a odešla


Georgie se začal opět zamýšlet nad romantikou a zapomněl na strasti nového případu v tu přišel další jeho kolega a řekl


„Máš nějaký resty u starýho“


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru