Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Partička

31. 07. 2005
2
0
2259
Autor
tibbaR_etihW

Kritika bude krutá - nepovedlo se mi to - asi, ale snad to napoví

            Partička

Na scéně v křesle u partičky karet sedí:

kněz ( na hlavě kněžskou čapku a kříž na krku),

továrník ( oblečen do drahých šatů – kouří dýmku),

cukrář ( v zástěře a malé čepici – lodičce, na stolku před ním několik cukrovinek)

kominík ( celý umazaný od sazí + v kominickém obleku – o židli má opřenou štětku).

 

Kněz:               A jaký je Váš názor na Pána Boha Všemohoucího, pánové?

 

Cukrář:            No jaký, Bůh tu je proto abychom nestrádali a měli stále něco dobrého po ruce.

                        Po té vezme jednu cukrovinku a nacpe ji celou do pusy, až koulí oči, pomalu ji                     jí.

 

Továrník:        Kroutě hlavou – Bůh je tu proto, aby lidem ukazoval cestu do práce a my               abychom nestrádali.

             

Kominík:         Ale pánové, Bůh je tu přeci proto abychom mohli spokojeně a zdravě žít každý                         den, nejen ten pracovní.

 

Kněz:              To je sice pravda, ale co kdybych Vám řekl, že i já někdy pochybuji, že i já                         občas zhřeším?

 

Továrník:        Ale velectěný, to že si občas loknete mešního vína a že si spolu občas                                pokoukáme na ženy na polích přeci neznamená, že bychom Boha nějak                                zatracovali.

 

Kominík:         Jej, nyní jsem špatně táhl, Pane Bože to jsem ale jeliman.

 

Cukrář:            No a tady to máme – Boha voláme, když se nám něco nedaří. Ale když se               podaří, tak se radujeme a pak se opíjíme, ale nevoláme – Bože to jsi mi ale                       krásně pomohl.

 

 

 


sidonia
23. 11. 2005
Dát tip
¨tvuj smysl psani:)

je to drama - už nevím jaký to má smysl, ale občas si rád přečtu svá díla a přemýšlím - právě nad smyslem

sidonia
17. 11. 2005
Dát tip
jako je to dobrý ale asi sem nepochopila smysl ;)

Poslední tři řádky néé...jinak se nám to docela líbí...

Jony
31. 07. 2005
Dát tip
jako brablencí... taky bych vynechal... nicméně celá hra si tak pěkně hraje... skoro vidím...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru