Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

JazzKlub Železná

Výběr: Print
10. 01. 2001
6
1
1900
Autor
Jim_Page_LZ

tohle fakt neni náborovka do jazzklubu :o) nicméně, když přijdete, budu rád :o)

JazzKlub Železná Noty v linkovaných šatech stékají po roztěkaných prstech ke zlatým ciferníkům saxofonu. Ve sklenici vína stydí se všechny "smím prosit" A dáma se culí "že, kdyby ten její … " A pán ? Zklamaně polkne "Tak třeba příště" Kapelník metronom podupává na parketu splašenými kroky Půlnoc odtrhla uvadlý list z kalendáře Před rozedněním zatleská ticho muzikantům. Rozzívané ráno, než uvaří si čaj uklízečky zametou do ulic pár opozdilých hostů, a na odchodu odloží na věšák houslové klíče.

1 názor

ArtRoza
19. 03. 2008
Dát tip
*t, neda sa nic robit, pridavam do oblubenych :)

Print
15. 01. 2001
Dát tip
o) Ty ničím!:-) Jen ta básnička je fakt skvělá!:-))) *!

Jim_Page_LZ
12. 01. 2001
Dát tip
diky ;o) cim jsem si to zaslouzil?

Merle
11. 01. 2001
Dát tip
Jim: básnička je to dobrá, až bych řekl, že skvělá, ale vůbec vůbec mi nepřipomíná to jediné setkání v Jazzklubu, kterého jsem se měl čest účastnit... takže tip čistě za báseň

Jim_Page_LZ
11. 01. 2001
Dát tip
Merle ... no ... pravda je, ze to neni o tech nasich ctenich ... :o) Rivka ... páne jo ... děkuji :o) pozdravuj maminku :o)

Ninule
11. 01. 2001
Dát tip
jasny, zlato .o) TIP jako hrom

Jim_Page_LZ
11. 01. 2001
Dát tip
jeee ... ahooooj sestřičko :o) mam pořád ten Tvůj náhrdelník ze Silvestra ... :o)

Print
11. 01. 2001
Dát tip
Fuck dobrý!!!! Musí to jít tam!:-))

Print
10. 01. 2001
Dát tip
Jazzusmárjá!!! NádHERA!!! *!

Jim_Page_LZ
10. 01. 2001
Dát tip
;o) díky, jak výstižné ... :o)

Rivka
10. 01. 2001
Dát tip
:))) Mami:)) Jsi génius:)) (Promiň, Jime, že první slova nepatřila tobě - ale já vůbec nevěděla, co říct - teď už to vím):))) Takže, dtto Print:)))

JiKo
10. 01. 2001
Dát tip
:-)

racek
10. 01. 2001
Dát tip
Hezká momentka.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru