Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svlékání košile

30. 06. 2006
13
1
2838
Autor
Pacer

S pauzami odříkal

Otčenáš romantiků

a ty mu     místo potlesku a díku

železnou košili zvyku

pomalu vysvlékáš

 

zbavit jej obrany

ke střelám prožitků

co dávno zapomněl

 

pokorně přiznává

ty noci bez ceny

kdy chodíval spát

oblečený

 


1 názor

Pár jsem si pročetla, život jak vyšitý je v tvých verších. Takže rozhodně si přijdu pročíst tu kupu, co se tady nastřádala a zdá se, nebude to ztráta času. Díky za nás čtenáře, asi se u tebe najdeme leckteří. Pěkný podzimní den.

Print
03. 09. 2005
Dát tip
*!

Pacer
16. 08. 2005
Dát tip
Dík za návštěvy a pěkná slůvka:) dream..kvoli tebe snad budem píset slovensky..košela:)) Eilil - opakovaně tu říkám, že největší odměnou je takovýto upadávací úsměv:)) Nejmenší z Nikolek. nestupňuj nároky na starého pána :)) Všem ostatním taky krásný den!

Pacer
16. 08. 2005
Dát tip
Bez avíza děkuji také těm, ktěří v hojném počtu přisli, ale zmizeli s vlnou tsunami minulého týdne:))

Nicollette
15. 08. 2005
Dát tip
joo, doufam, že se to bude stupňovat a ty budeš přidávat na erotice :-)))) *

Diana
10. 08. 2005
Dát tip
Moc hezké T***

Eg_Ar_11
10. 08. 2005
Dát tip
zvyky jsou mrchy /*

Eilil
10. 08. 2005
Dát tip
jůůů :o) tak tohle se mi líbí.. to je příjemné.. :o) t ale shledávám Tě docela vtipným.. snad je to na místě.. :o)

Eilil
10. 08. 2005
Dát tip
ehm.. pardón, tím nechci říct, že by na mém názoru nějak záleželo.. :o) a omlouvám se, že se tu tak rozepisuji, žiji nyní v čecho-sociání izolaci a tyhle komentáře mimo mísu poezie jsou asi důsledek, :o))) ale moc se mi Tvoje básnička líbila.. je to zatraceně vyvedená blbůstka.. usmívám se od ucha k uchu.. :o) takže ještě kousek a upadne mi horní část hlavy..

Vaud
10. 08. 2005
Dát tip
líbí! *

vesuvanka
05. 08. 2005
Dát tip
pěkné, také bych neřekla, že je to blbůstka... TIP

Pacer
05. 08. 2005
Dát tip
:)) díky...a stejně to budou furt jen blbůstky:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru