Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Delikatesy

14. 08. 2006
0
0
659
Autor
wahuahua

deset let staré pivem a hašišem podložené

Spatřiv množství jídla na talířích, podnosech, v mísách i mimo ně, srdce se mu rozbušilo, Mimoděk sebou trhl, zachytiv libou vůni rozmanitých druhů pečiva: chléb a rohlíky nejroztodivnějších délek a tvarů, se solí i s mákem, dalamánky, pletýnky, šátečky tvarohové a povidlové, vánočka s rozinkami zvícími velikosti padesátihaléře, koláče s náplní borůvkovou, hruškovou, ale též zdánlivě ledabyle zality mléčnou čokoládou - jemně pocukrované. To vpravdě uvádělo mysl jeho v nepopsatelné šílenství. Nemluvě o tučných plátcích šunky, přenádherně růžových, bezelstně vyzývavých, jakožto také rybách mořských i sladkovodních, jež jakoby právě hotovily se křižovati živlem vodním nebo skrojcích sekané, na okrajích dozlatova propečených, líně se povalujících a doslova vybízejících k nakousnutí labužníka. A co teprve kančí hlava s rypáčkem pozvednutým, v tlamě třímající jablko tak rudé, že jen kapka krve mohla by snad s barvou tou soutěžiti!
Edhelien
30. 10. 2005
Dát tip
Celkem pěkně napsaný.

Jé, mléčná čokoláda :o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru