Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prázdnota

12. 01. 2001
2
0
1263
Autor
Ferka

Půda pod nohama se mi třese, ta, kterou všichni opěvují, ta, jež malé tepající tečky nese. Domov náš i hrob můj. Nejsou slova, není nic. Jen prázdnota se hlásí k slovu, kradouc lidem "něco" z úst. Bez jazyka s prázdným tělem loudám se tíhle krajem omámená samotou. text
Celebrian
15. 05. 2003
Dát tip
No jo samota,to mi připomíná mě....je to moc hezké a dávám...tip

WiruZ
29. 03. 2003
Dát tip
todlec se mi docela libi.....rozhodne to neni nezajimave....*/*

Ferka
04. 12. 2002
Dát tip
>lll 666 Prý talentovanou. Já bych to označila spíš přerostlým dětským psaním. Tahle už je hodně stará a od tý doby jsem nic nenapsala. Jo próza je próza.

lll_666
01. 12. 2002
Dát tip
...ty jo, Lenko, netušil jsem, že mám až takhle talentovanou spolubydlící...

PeerGynt
18. 01. 2001
Dát tip
Nechci bejt šťoura, ale v poslední sloce bych vyměnil "loudám" za něco, co má tři slabiky, aby tam lépe seděl rytmus. Ale jak říkám, nechci bejt šťoura :-)

PeerGynt
17. 01. 2001
Dát tip
Nazdar Fery, moc hezký. Ty překlepy si klidně můžeš opravit. Vlevo klikni na Ferka, potom na Mazání děl + Aréna, a tam je položka upravit. Mnoho Štěstí, moc se na tebe těším, zase někdy ;-)

Ferka
15. 01. 2001
Dát tip
Příště se polepším s těma překlepama. Tahle basnička je jen taková letmá skica, která mě napadla cestou vlakem.

Vyjan
12. 01. 2001
Dát tip
Vítám tě, Ferko, do klubu! Ta básnička je zajímavá svým nervózním třesem, jakož i máchovským nihilismem. Je to báseň bezpochyby dramaticky vypjatá, vzbuzuje otázky, co bude dál: může přijít vzestup i pád. Pár detailů: oprav si překlepy; přechodník kradouc je sice správný, ale připadá mi v básni jako nadbytečná kudrlinka, já osobně bych ho nahradil běžným krade. Hodně úspěchů, ještě si tu na tebe počíhám!

Bacil
12. 01. 2001
Dát tip
Souhlasím s Vyjanem a ještě bych připsal, že "domov náš i hrob můj" je až příliš máchovské a dneska už bych to asi do básně takhle nedával.

Janis
12. 01. 2001
Dát tip
prázdnota! PRÁZDNOTA?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru