Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rare files X

17. 08. 2005
1
0
1295
Autor
Polop

Hmm.

Ryšavý Igor chytil Vasila za ruku a usmial sa na neho. Vasil k sebe väčšmi prijmol svojho plyšového medvedíka menom Egreš a trochu sa od Igora vzdialil. Asi tak na vzdialenosť dĺžky svojej ruky.

Vasil mal vzhľadom na svoje telo pomerne dlhé ruky, takže tá vzdialenosť robila asi tak jeden a pól metra. Keď sa momentálne pýtate samy seba „preboha a to potom koľko ten Vasil meral ?“. Tak vedzte, že odpoveď je asi niečo cez meter šesťdesiat. No však hovorím, že mal v pomere ku svojemu telu pomerne dlhé ruky, sakra čo ste blbý, alebo čo? To je strašné takýto čitatelia. Bože ,čím so si to zaslúžil. Tak teda ďalej: Igor sa ešte väčšmi usmial a priťahoval si pomaly Vasila k sebe.

Z Vasilovho vystrašeného výrazu v tvári sa razom stratil všetok ten zbytočný strach. Neviem či to bolo Igorovým bez zubím úsmevom, ktorý mohol za určitých okolností pôsobiť upokojujúco, ale to je jedno, no proste vymaľoval sa Vasilovi na tvári úsmev od ucha k uchu, ktorými bol mimochodom Vasil mimoriadne dobre obdarený.

Stáli niekde uprostred lesa pri nejakej starej drevenej šope. Igor držal Vasila za ruku a usmieval sa na neho. Myslím ,že to, čo sa stalo ďalej radšej zo zdravotných a aj morálnych dôvodov vynechám......

....začalo svitať. Východ slnka opisoval siluetu Vasilovho nahého sediaceho tela a pomaly sa pri ňom začala vymaľovávať silueta nahého Igora. Macík bol niekde bokom pohodený s mrzutým výrazom na tvári a v labke mal pevne zmagnutý chumáč odtrhnutej trávy.

Slnko sa pomaly zdvíhalo ponad zore, obloha bola modrá a v diaľave bolo vidieť pár obláčikov, ktoré  akoby úmyselne ,alebo symbolicky mali rúžovú farbu. Nad údolím , na ktorého najvyššom vrchu oni sedeli sa rozlietavalo čím ďalej ,tým viacej hnusno škriekajúcich vtákov. Ale ani to Vasilovi nezobralo jeho mierne debilný úsmev z tváre. Áno ,bol šťastný. Vasil bol šťastný ako nikdy predtým. Bol taký šťastný, že zabudol aj na svojho macíka, zabudol na svoju bolesť v zadku z predchádzajúceho aktu a dokonca zabudol aj na svoje kardiostimulačné lieky, ktoré musí užívať každé tri hodiny. Takže Vasil asi po štvrť hodine sedenia pri svitaní odkvacol, bez toho aby si to spiaci, vyškerený Igor vôbec všimol. A tak tam ležali. Vyškerený spiaci, ryšavý Igor, vyškerený mŕtvy Vasil, ktorý nemal svoje prášky a nasratý odhodený plyšový macko so štósom odrhnutej trávy v ruke.

 

 

Pokiaľ sa pred prázdninami rozhodujete medzi chorvátskom a stredným slovenskom, odporúčam stredné slovensko. Z pohľadu duševných zážitkov je to na slovensku veselšie.

 

 

Pokiaľ sa po prečítaní tejto mini priblblej poviedke rozhodujete medzi sebevraždou, alebo vraždou, opäť musím s pohľadu duševných zážitkov odporučiť druhú variantu. Pretože po vražde vás pošlú do vezenia a tam máte možnosť zažiť niečo podobné ako naši kamaráti. ALE!!! Pokiaľ v spojitosti s tou vraždou vás nejak napadá moje meno, tak vám radšej odporúčam variantu číslo jeden a tou je : zabi sa račej ty, ty magor, mamľas, mamon, mamrd, mrľa, mladý malý mren morskej mulice.

 

 

Zakúpením platobnej karty Magor, získate výhodné zľavy pri nákupoch v sieti anglických hypermarketoch JackAss & SonOffaBitch (DebilnýMagor a Skurvysyn).

Tak neváhajte a využite túto bezkonkurenčnú ponuku výnimočne lacných, odborne spravovaných účtov a kvalitne predražených úverových úrokov.

„Nasledovný slogan zvíťazil v celoslovenskej obchodnej literárnej súťaži; Manage Poetie v kategórii Slogan mesiaca.: “Príďte a neobanujete, nepríďte a obanujete!!!“

:Slogan bol vymyslený zakladateľom firmy JackAss & SonOffaBitch a pomáhal mu v jeho tvorení aj jeho syn, spoluvlastník vyššie zmieňovanej firmy.

 

Tárarára ra rá ra ra. A to je vše přátele!

Hele ,to mám říct já!

Tak to řekni. :-)

Tárarára ra rá ra ra. To je ...KONEC.

 

 

Dabing.............Totel Motl

Titulky..............Alexej Trotl

Réžia...............Péter Frotl

Zvuk................Augustin Slotl

Hudba.............Mucikman Wrotl

Kostýmy..........Anička Farská - Binotl

Vyrobila Rakúska televízia ORF1 v spolupráci so slovenskými kočovnými mozgami, sponzorované firmami: Quelle ,

Smädný mních ,Vodka Gorbačov, Tarzanove kožené výrobne a JackAss & SonOffaBitch
Renas
24. 08. 2005
Dát tip
to je dobré jak sviňa, ešte teraz ma bolí brucho od smiechu, tip jak remeň ale tuším som tvoj jediný fanda, to je smutné kurva

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru