Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Uléhám

19. 08. 2005
3
0
1536
Autor
Drnda

Uléhám s touhou po spánku

unavená a zesláblá

když zavřu oči – vidím Tě

jak mě hladíš

a šeptáš – spinkej moje malá

 

Uléhám s touhou po Tobě

rozechvělá a odhodlaná

že nechci jiné

chci jen Tebe – jenom Tebe

 

Uléhám se smutkem ve tváři

se solí pod víčkem

jež tolik dráždí

se vzpomínkou na Tebe

se zardělým líčkem

s vlhkým klínem ...

já uléhám ...


Ciprian
22. 08. 2005
Dát tip
Až na ten "vlhký klín" bych se vsadil, že podobně mohou usínat i muži. A myslím, že nebude od věci přiznat, že cítím to samé... Je to jednoduchá a srozumitelná výpověď o Tvém stesku, o stesku ne po lásce, ne po objetí, ale po konkrétní osobě...

Drnda
22. 08. 2005
Dát tip
Cipriane: tak, když bych došla do důsledku - tak snad i muži mohou usínat s "vlhkým klínem" (v případě, že se do představ třeba vžili moc...) :o)))) a děkuji...a máš pravdu :) Darkness: děkuji moc :)

Darkness
21. 08. 2005
Dát tip
Drndo tohle se Ti :c) moc povedlo... mas t**

Styxian
19. 08. 2005
Dát tip
tu důležitost pozná právě z vnitřní síly veršů, která by měla křičet daleko víc než nějaká grafická akcentace (velká písmena, výkřičníky apod.) Tohel silné a horoucí je - natolik, že to může být právě ten "deníček".

Drnda
19. 08. 2005
Dát tip
Dobře, já Tvůj (tvůj?) názor beru :)

Joe_Black
19. 08. 2005
Dát tip
celkem jo...

Drnda
19. 08. 2005
Dát tip
avi

Styxian
19. 08. 2005
Dát tip
odzbrojuje dívčí upřímností - bože, kolikrát už tohle bylo podobně napsáno, a přece je to podivná síla. Tip jen ta velká písmena v oslovení v poezii být nemusí, pak jen evokují zamilovaný zápis z deníčku.

Drnda
19. 08. 2005
Dát tip
:) zamilovaný zápis z deníčku? - hmmm zamyslím se na tím... ale já mám ve všech osloveních velké písmeno - a to z důvodu, že to patřilo konkrétnímu člověku a ten byl pro mě v tom daném okamžiku samozřejmě moc důležitý... a děkuju :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru