Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čas?...ale no tak, přece byste na to nevěřili.

14. 01. 2001
1
0
1043
Autor
jeorenny

Dnes ráno se celý svět zastavil. Všichni ti lidičkové spěchající za svou prací kvůli těm papírkům, jež si nechávají říkat peníze, všechny čas donutil se zastavit. Čas, ta zhouba lidstva, všechno se děje jen díky němu, kdyby nebyl, nebyli bychom, kdyby ho bylo příliš, ani tak bychom nebyli. Jsme jím ze všech stran ohraničeni a nemůžeme ven, nechceme ven, v tom je ten problém.......

Dnes ráno se celý svět zastavil, zavřela jsem oči, čas neexistoval. Žádní lidé nebyli. Nikdo, nic; byla jsem jen já. Bloumala jsem měsem, žádné lampy, jen stromy, domy, ulice, šumějící v trpkém šeru. A v dáli, sotva vidět, blýskalo se malé sklíčko. Modrá, žlutá, červená, všechny barvy na něm hrály. Donutily mě otevřít oči, jež radostí skoro plály. Celý svět se probudil a hodiny odbíjely devátou. Probrala jsem se opět do onoho uspěchaného světa. Spěchám také a potkávám lidi. Řeknu vám, není to špatné, ....jde jen o zvyk.
Silly
24. 01. 2001
Dát tip
"Čas není" :-) /Cesta z města.../ ne, vážně už nějakou dobu přikrývám displej budíků papírama, z těch tikacích vytahuju baterky. Hodinky nosím v tašce a na ty pouliční se nedívám. "Čas není", směju se. A on pak opravdu není...

Geost
14. 01. 2001
Dát tip
připadá mi to jako inspirace reklamou na jogurt :-)))

jeorenny
14. 01. 2001
Dát tip
tesne vedle, byla to knizka Iluze od Richarda Bacha.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru