Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prvni z nikdyneutuchajicich myslenek

14. 01. 2001
0
0
789
Autor
jeorenny

Pred nedávnem jsem narazila na zajimavou myslenku......

Pred nedávnem jsem narazila na zajimavou myslenku. Kdyz rikam narazila, myslim to doslova. Bohuzel. Kracim si to po Narodni, knihu v ruce, zrovna se schyluje k boji a ......au!!! Sakra, kdo sem dal tu zastavku?! No jo, jeste ze tam bylo takovejch lidi, jinak by si toho nikdo nevsim! Uz jsem si zvykla na to, ze se obcas kapatek nestrefim, ale vzdycky to zamrzi, byt jen na maly okamzik. Abych se dostala k jadru veci. Ta myslenka se skryvala primo v te zastavce. Napadlo me, proc vlastne nemam tramvaj?? Tisice, co tisice, statisice lidi u nas ma sve auto, tak patnactina z tohoto poctu ma autobus, tak proc nemit tramvaj? Jo, to by byl zivot. Mit tak vlastni sestnactku. Clovek by nemusel ani vstavat ze zidle, a byl by tam, kde byt chtel. Vlastni sestnactka a vlastni prodavac( To jen k dokonalosti vsemu). Jenze se nabizi otazka: Kde mam sehnat takovou tramvaj? Sli jsme do trafiky stojici pobliz nasi skoly a prodavacky se zeptali, nema-li tkanicky do bot. Nemela. Stejne tak to bylo i se sekackou na travu a i s klicema od satny. Co myslite, bude mit tramvaj??Prijde mi to vic nez nepravdepodobne, a proto na vyzvedy poslu mladsiho brasku, on to zvladne. A taky beha rychleji.... Takze mi drzte palecky, podam dalsi zpravy o prubehu plneni meho sna.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru