Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Opilecká

14. 01. 2001
3
0
1233
Autor
L1

Tak jsem se konečně odhodlal postoupit druhé kolo kritik, třeba ta moje dílka kostrbatá přece jenom někdy upravím do čtitelné verze ;) Strašně rád mám kratké, jednoduché básničky - říkánky, a protože se jimi pořád nemůžu nasytit, já blázen si píšu vlastní - tady je první ukázka...

Opilecká Napadla mě tuhle z rána černá vrána. Krákorá - a mé tělo vrávorá záchranný řev andělů neuslyší. Potkávám dnes černé vrány - a bílé myši.
jeee, to je roztomily:o) **

Lowlander
25. 04. 2003
Dát tip
Hih, rozpis do "scénáře" se mi líbil víc... a vlastně... za ten scénář TIPuju*

Open
24. 01. 2001
Dát tip
A kde to recituješ? Já přídu! kratky nejlepší

PS
19. 01. 2001
Dát tip
mně se to líbí přestože nebo možná proto?že je to nepravidelné taky mám rád krátké básničky :o)

(závorka)
18. 01. 2001
Dát tip
Potkávám dnes černé vrány (zpomalujeme, do ztracena až k zemi...) -následuje poslední vzedmutí: - a bílé myši. (buch!) (případně:- a bílé myši! (buch?) ) :-))

(závorka)
18. 01. 2001
Dát tip
jo, líbí

CZlovek
15. 01. 2001
Dát tip
Uf při mé kocovině mi tohle zrovna nesedlo, sorry... :o(

Miroslawek
15. 01. 2001
Dát tip
málo říkankovité - na říkanku, tak nějak hmm.....

L1
15. 01. 2001
Dát tip
Kovi : a stejně bych byl radsi, kdybys řekla písmenkama, co se ti nelibí. Takhle se jen xictíik mračí, a kde nic tu nic... Lampář : ne, není to maminka, když vona ještě není na pravdě bóží ;) CZlovek : jo to znám, když u stolu chybí Míra... Miroslawek : ... hmm, a co třeba takhle: (Pomalu a nejlépe opilej; nutno při přednesu nejen mávat rukama, ale i nohama, to jest jít) Potkal jsem dnes k rááánu (změnit směr chůze) černou vráánu. (zastavit se) Krááákoráá (a zase pokus o chůzi vpřed) - a méé tělo vrááávoráá (neúspěšně) záchraný řev andělů neuslyší. (škodolibě, též doplníme prstem alá metronom) Potkávám dnes černé vrány (zpomalujeme, do ztracena až k zemi) - a bílé myši. (buch!) Tak takhle si to říkám já ;)

Kovi
14. 01. 2001
Dát tip
:-(

Lampář
14. 01. 2001
Dát tip
Záchranný řev andělů ... to se dá slyšet ? ;o) Nejni to třeba .... maminka ? :o))))))))))) jo a líbí ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru