Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsem lovcem?

23. 08. 2005
1
0
2477
Autor
Drnda

Jsem lovcem?

bez viditelných zbraní

bez ostří hrotů

a těžkých tupých násad?

 

Jsem i beztak lovcem?

co nevzdá se

dokud svou návnadu nelapí?

Pak ji bude konejšit

a krmit a snad chvíli i milovat...

dokud si jinou nevyhlédne?

 

Jsem snad lovcem?

bezcitným a nenasytným

po dalších obětích?

 

Jsem snad takovým lovcem?

a navždy jím zůstanu?

Ne, je to až k dojetí

jsem sebe samé vězněm

tou nejtýranější obětí...


Drnda
26. 08. 2005
Dát tip
Děkuji za zastavení a za Vaše názory :)))

Drnda
24. 08. 2005
Dát tip
avi Ciprianovi :)

Ciprian
24. 08. 2005
Dát tip
Nevím proč, ale zní mi to jako nářek šelmy, která předstírá utrápenou kořist jen proto, aby záhy ulovila jinak jen těžko dosažitelného predátora... ( i ženy mohou být lovci a mnohem mazanější...)

Drnda
24. 08. 2005
Dát tip
To jo - ne mohou, ale jsou mnohem mazanější a snad i zákeřnější... Je to nářek šelmy nad sebe samou, ale ne snad proto, aby ulovila těžko dosažitelného samce (toho, co byl pro ni!! těžko lapitelný-toho v té době už měla) :))

Ciprian
24. 08. 2005
Dát tip
Problém je v tom, že když žena zjistí, že "je uloveno, nakrmeno a pomilováno", má většinou tendenci lovit další kořist. Zní to hloupě, ale pro ženu je muž kořistí ve chvíli, kdy loví a pár minut poté co uloví. Ve chvíli kdy krmí a hýčká svou oběť už její zájem opadá a kořist přestává být atraktivní, protože nevyvolává pocit nedosažitelnosti. Ve chvíli kdy nás ženy hýčkají, jsme už vlastně nežádoucí zdechlina...

Drnda
24. 08. 2005
Dát tip
:o))) jo, to je pravda... není to ode mě - jako ženy moc soucitné, ale rozesmál jsi mě... :) Ne, je to tak... ale takhle to máte i Vy - muži... prostě to je tak dané a alespoň poznáš opravdovou lásku, když Tě žena, které jsi se poddal (a oddal), neodkopne jako nějakou zdechlinu... ale bude si Tě hýčkat (i přes to, že už nejsi nedosažitelný) ale pro ni budeš stále atraktivní (ne jen v tom fyzickém slova smyslu)... Jo, ale nesouhlasila bych s těma pár minutama poté co uloví - to už spíš přísluší té šelmě (v pravém slova smyslu) :) To by pak nestíhala nakrmit a hýčkat - natožpak si to všechno uvědomit...

Ciprian
24. 08. 2005
Dát tip
Jistě, je to tak a společnost se nedělí jen na muže a ženy či jen na lovce a lovené, nýbrž na ty kdo se zrovna chtějí nechat ulovit a na ty co mají chuť si zalovit. jen bych polemizoval v jednom malém detailu. Jsem kořist, u které si lovec musí být předem jist jedné věci. Nejsem atraktivní ve fyzickém slova smyslu... což je výhoda. Lovkyně většinou loví mou duši a fáze úpadku fyzické atraktivity tím rovnou odpadá. :)) Jsem rád, že jsem Tě rozesmál, konec konců, od toho jsem tady....

Darkness
24. 08. 2005
Dát tip
Pekna moc, a souhlasim s tebou Drndo... to co pise Ciprian je spise to co delaji muzi podle me.... :c))

nicknick
23. 08. 2005
Dát tip
nejsi (lovcem)

Drnda
23. 08. 2005
Dát tip
Díky, to jsem potřebovala slyšet! :)))

zdjr1976
23. 08. 2005
Dát tip
Zajímavý TIP

fougeres
23. 08. 2005
Dát tip
zvlastni...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru