Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chtění

23. 08. 2005
5
0
1995
Autor
Drnda

Vnímáš to chvění

po celém mém těle?

Jsem zavřená

v trestanecké cele

Zamřížovaným okénkem

Tě vyhlížím

Slzy - jako potoky

co se z koryta vylévají

A já si sním

jak mříže se otevírají...

Mohu se Tě dotknout?

Smím

pocítit to chvění

a zas a znovu Tvoje chtění?

Nechci se vzbudit

chci si snít to svoje snění

Jsem Tvým vězněm

a nemám sílu utýct...


exorcista
17. 02. 2006
Dát tip
první dvě třetiny jsou dobré, jen, zase kvůli taktování, bych "otevírají" změnil na "otvírají". slovo "utýct" je trochu rušivé vzhledem k celkovému pravopisně správnému vyjadřování. prosím, nehněvej se, že jsem si dovolil přepsat pár veršů, ale podívej se a přemýšlej, jestli by nezněli takhle melodičtěji (určitě pak báseň neměň, je to jen takové zamyšlení) Mohu se Tě dotknout? Smím? pocítit to chvění, a zas, a znovu Tvoje chtění? Nechci se vzbudit, chci si snít... ...to svoje snění. moc se omlouvám, pokud ti to přepsání bude vadit, udělal jsem to v dobré myšlence.

Drnda
17. 02. 2006
Dát tip
původně tam bylo utéct, ale nesedělo mi tam... utýct se mi i vzhledem ke spisovnému původnímu vyjadřování zdálo vhodnější, jakoby tu báseň mělo hodit trošku jinam... (neumím to vysvětlit...) zkouším číst to mé a pak to Tvé... ale mám pořád stejný rytmus... možná tím, že je to má báseň a já k ní přistupuji s jistou naléhavostí v místech, kde to cítím, ale druhý ji cítí jinde (jiný takt...) :) nezlobím se - vůbec ne, děkuji za názor a za to, že o tom tolik přemýšlíš!

Drnda
26. 08. 2005
Dát tip
Darkness - moc děkuju :) (klidně ji využij) :))) Cipriane - též děkuju a co jsi chtěl říct....?

Darkness
26. 08. 2005
Dát tip
avi

Darkness
26. 08. 2005
Dát tip
:-* ok

Trini
26. 08. 2005
Dát tip
děkuji Darkness za avi ....je opravdu moc hezká -t-

Ciprian
24. 08. 2005
Dát tip
... ze života !!!

Drnda
24. 08. 2005
Dát tip
(ze života) - tak jako všechno :) a děkuji... :)

Ciprian
24. 08. 2005
Dát tip
Chci říct, že ... ale nic. Já děkuji

Darkness
24. 08. 2005
Dát tip
Ja nevim co na to napsat... T** nejradeji bych ji poslala nekomu...jde k oblibenym :c) Jsem Tvým vězněm a nemám sílu utýct...

Flammea
23. 08. 2005
Dát tip
Hmmm....To sem ráda, že to vim...

fougeres
23. 08. 2005
Dát tip
libi se mi.tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru