Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sedmero mladého sviště III

23. 08. 2005
0
0
1909
Autor
kgirl

A vaše oblíbená, šťavnaťoučká křupavá porce Sedmera mladého sviště je tady! I s kupou čerstvé osvěžující tatarky navrch! Plus mimořádná příloha a obloha, dnes jedeme prostě na delikatesách... *Neznáte Sedmero mladého sviště? Velká chyba, máte však šanci ji napravit. Zkuste okusit stejně lahodné díly I a II. Můžu jen doporučit! WARNING! PŘED PŘEČTENÍM JE VAŠÍ POVINOSTÍ SKOUKNOUT DÍLY 1. A 2., JINAK BUDETE OCHUZENI!

AnthraxAssistant:Biochemik družiny, držitel široké škály biologických zbraní.Je povinen živit se čočkou a cizrnou a drží se minimálně 15 yardů od družiny, vždy směrem po větru!

Jeho výbava:

-set ekologicky nezávadných bomb->pukavců

-prášek do pečiva

-tlející maso (dobře zabezpečené v mikrotenovém obalu)

-lahvička skunčího sekretu

-ponožky, které pan Oddílák nosil během památného jedenáctidenního výletu do šimpanzích bahnisek

-klícka s 5-7 tchoři-samečky  v říji

 

Kyanidový Brach:V žádném případě se nesmí pohybovat v blízkosti oddílových zásob a zásadně se nezúčastňuje přípravy pokrmů!

Pro snadnou identifikaci nosí speciální fosforeskující lila nášivku na levém rameni svištího kroje.

Ekvajpment:-10 ampulí cyankáli

-5 pet lahví středně koncetrované H2SO4

-jedno platíčko arsenikovo-rtuťných radioaktivních pastilek

 

Spy Svišť:Zde se jedná o špiona a zvěda mužstva.Maskuje se černými brýlemi značky Masaryk&Masařka a specielním rudým zahradnickým slaměným kloboukem.

Další Highly-Masking Propriety:-falešný knírek ala strýček Dolfík

-paruka, nejlépe v nenápadných barvách, např:citronkově žluté

-nalepovací obočí a kotlety, vyplatí se kombinovat  podobné odstíny např:hráškově zelenou a neonově fialovou

 

Příručka Mladého Sviště!!!

Co jen (kurva!) dělat když....

Si dobrý sviští hoch znečistí kroj vajíčkem?(inkoustem,mrvou patagonského stepního býka,náplní do vodní dýmky apod.)

 

-Dobrý svišť vyčká nepozorné chvilky svého druha, a jeho kroj vymění za svůj.Doporučujeme ohlídat si konfekční velikosti mohlo by dojít k nesrovnalostem a následnému odhalení.

 

Chrabrý svišť je zákeřně napaden zmijí?

 

-Svišť se snaží podlého plaza vyhledat a kousnutí mu oplatit.

Pokud to nestihne do 24 hodin, někdo z oddílu to místo něj v rámci morálky soudružnosti dozajista udělá.

 

Udatný svišť se ztratí v noci uprostřed temných hvozdů?

 

-Udatný svišť se pokouší vysílat kouřové signály(osvědčily se krátký Startky bez filtru),pachové signály(osvědčily se gumové galoše v kombinaci s ponožkami z silonového vlákna kombinovaného s nečištěnou mývalí srstí) a zvukové signály(osvědčil se kuchyňský minutníček z teleshoppingu a polyfoní vyzvánění Siemense C35i).

 

Lem šortek svišťových je skřípnut trnem ostrým keře šípkového?

 

-Svišť má několik možností:

+úpěnlivě prosí keř aby ho nechal jít

+keř za pomoci svého nožíku pokácí a odebere se zpět k oddílu s keřem v patách a doufá, že časem sám od sebe odpadne

+vyčká než keř zetleje a samovolně odhnije.V mezidobí si opakuje morzeovku a vlajkovou abecedu.

+pokusí se keř uplatit vstupenkou na veřejné bruslení ve Frýdku-Místku,zbytkem své čabajky k svačině nebo svojí sbírkou pivních zátek, záleží na tom co má právě u sebe.

 

Neohrožený svišť najde opuštěné srnčí mláďátko v poli či louce?

Svišť následuje tyto kroky:

1)kontrola kožešiny,je-li kvalitní zamíří ke kožešníkovi zpeněžit ji

2)není-li, následuje kontrola masa, je-li kvalitní smí svišť zamířit domů a udělat si zvěřinové hody

3)dále zbývá možnost obohatit svůj soukromý oddílový cirkus/zvěřinec

 

Pokračování už setsakramentsky berzyčko!

Ještě více nadýchané,lahodné a voňavé!

100% záruka, bez kalorií

Nepromeškejte!!!

Nepromeškejte!!!

Nepromeškejte!!!

 

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru