Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Padlý anděl

23. 08. 2005
4
0
796
Autor
Geez

Po zádech mi stéká krev. Potůčky se řinou od mých lopatek, přes záda, okolo páteře. Sedím zhrbený v koutě, schoulený do klubíčka. Uřezala jsi moje křídla a já se teď musím plazit bahnem po zemi. Ještě včera jsem poletoval vzduchem, shlížel na svět dole, smál se, zamával křídly a proletěl bílými mraky, vysoko nad problémy všedních dní. Dnes se na mě všechno lepí a tak tu jen tak sedím, krvácím a pláču. Čekám až všechno skončí. Moje trápení, moje bolest, moje láska k tobě. A já budu zase volný. Snad mi narostou nová křídla a já se znova vznesu, zapomenu. Teď mám plnou hlavu černých myšlenek. Vidím, jak sedíš za mnou, nemůžu se ani hnout a ty se rezavou pilkou zadíráš do mých zad. Všude okolo poletuje zkrvavené peří, cukám sebou, ale ty nepřestáváš. Tak surově, bez milosti, oči ti planou nenávistí. Nebo bolestí? Strachem? Pláču, křičím, prosím, abys přestala, ale železo se boří hloub a hloub.Jedna z mých kostí odpadává na zem, zůstává jen pahýl, schoulím se ještě víc a cítím bolest na druhé straně zad. Krev, všude je krev. Stříká ze mě snad po litrech. Slábnu, ale celé moje tělo prostupuje bolest. Druhé křídlo odpadá a ty odhazujes pilku pryč. Odcházíš. Necháváš mě tady. Ve špinavé místnosti, v rohu vězeňské cely. Jsem tu úplně sám.
messiah4
04. 03. 2006
Dát tip
Jo jo to se mi libi moc. Je to dobre prociteny. Jak to rict? Proste se mi to libi. :)

oleandr
17. 01. 2006
Dát tip
líbí...t

Presbyter
02. 09. 2005
Dát tip
No, podle scholastické theologie je anděl čistý duch, takže s pilkou na něj nechoď…

Rastin
24. 08. 2005
Dát tip
Ó ano, cítil jsem se mnohdy jako Ty. Leč stavěl jsem se do role chudáčka i ze sebelítosti. A to by se nemělo. Každopádně neznám Tvůj příběh natolik (neznám ho vůbec), abych mohl napsat, že jde o to samé :-) ... je to zkušenost, časem si ten příběh v obyčejnou zkušenost zařadíš. A ta dá Ti hlavu k dalším bojům s křídly, šípy a srdci...

je to krasny............

Bechtin01
24. 08. 2005
Dát tip
staň se vážkou a směle z cely ven ...

Seqoy
24. 08. 2005
Dát tip
Hodně zajímavě napsaný, i když trošku zvláštně...Stylisticky se mi to líbí, vážně je to...nevím jak to popsat...něčí bolest se prostě nedá označit za "krásnou", je to prostě povedený i když vzhledem k obsahu a tvejm pocitům to bohužel nevzniklo za nejlepších okolností, čehož je mi líto...ale myslím, že tady je vidět, že bolest a smutek dokáže zrodit i něco "krásného"...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru