Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vinění

25. 08. 2005
14
28
6192
Autor
Zbora

Úmyslné vinění

 

přes hrozny

k dorozumění


28 názorů

Srabe!


Zbora
03. 06. 2020
Dát tip

Já se hádat nechci. To klidně rovnou ustoupím.


Tak to bych se s Tebou hádala, že jsi v něčem nevinně. (spiklenecký smajlík)!

 


Zbora
30. 05. 2020
Dát tip

Nene, moje hlava je v tom nevinně!

Co ta adresa?


:-) chudák Aleš... A já myslela, že to máš ze své hlavy!


Zbora
27. 05. 2020
Dát tip

K Alešovi Novákovi :)


To ovšem není Tvůj případ! 

Kde na ty moudra chodíš prosím Tě? :D


Zbora
06. 05. 2020
Dát tip

Říká se, že s věkem přichází moudrost. Někdy ale přijde jenom věk sám :)


Buď chytřejší! Už máš na to roky...


Zbora
28. 04. 2020
Dát tip

Na velikosti nezáleží tolik jako na vynalézavosti.


Ale jsou menší! Snad se nebojíš?! :-O


Zbora
27. 04. 2020
Dát tip

Jsou v přesile!


A Ty se necháš? Kde je bojovný duch?


Zbora
26. 04. 2020
Dát tip

Děti vedou. O dost.


Aaaaaa, tady se zpět vracíme k té infantilnosti. 

Mmchdm, jaké je skóre?


Zbora
25. 04. 2020
Dát tip

Aha, tak já poslední roky hraju hru Vítězství ducha nad dětmi. Je to asi něco dost podobného. Taky při tom člověk procvičí mozek a učí se trpělivosti. 


Abys procvičil mozek, relaxoval a ničil si zrak, učil se trpělivosti a pak jásal, když ten dílek najdeš a on tam pasuje... Vítězství ducha nad hmotou..


Zbora
21. 04. 2020
Dát tip

Nemám rád puzzle. Proč mám skládat nějaký obrázek, který si klidně můžu pořídit už složený v celku a v ušetřeném čase jít třeba na procházku?


Máš rád puzzle, poskládat, slepit, ošetřit a starat se, copak jsi ještě nic nezachranoval?


Zbora
20. 04. 2020
Dát tip

Jak mám natírat a ošetřovat úplně rozpadlej okap?


ošetřit a natřít a napsat. Zpěv jsem zakázala, neumíš číst?!


Zbora
18. 04. 2020
Dát tip

Tak jsem mu byl zazpívat a nic. Pořád tam leží a rozpadá se. Máš jiný geniální tip?


Postarat se o něho? Ošetřit, natřít a tak, třeba mu napsat básničku nebo zazpívej.. no to radši ne,...


Zbora
17. 04. 2020
Dát tip

Já? To je jeho problém, že rezne, co bych s tím měl proboha dělat?


To je mi líto, něco s ním dělej!


Zbora
16. 04. 2020
Dát tip

Okap je na tom blbě. 


Jak kdyby se zastavil čas, pořád myslíš na okap?


Zbora
12. 09. 2005
Dát tip
Už když jsme se prvně potkali, nebyl na tom nejlépe...a jak roky plynou, chátrá víc a víc...a nikdo a nic to nezastaví...za pár let nebude...zůstane ještě chvíli ve vzpomínkách...a pak už nikdo nebude vědět, že byl...proto o něm píšu, víš, třeba si pak někdy...za pár desetiletí, jako stará spokojená babička vzpomeneš, že jsem Ti kdysi vyprávěl o okapu, který tleje na okraji lesa...a třeba to povíš svému vnoučkovi...a okap bude mít dál magickou moc a punc tajemství :o)

checht.... no jo... pohádkář hotovej... hele neceš o něm napsat? By to nebylo jenom na mě, páč já často zapomínám, víš :-)

Zbora
12. 09. 2005
Dát tip
Nechci. Vím o něm jen já...a teď i Ty...a chci aby to zatím zůstalo mezi námi...ještě žije.

no, to je od Tebe hezké, čím jsem si tuto poctu zasloužila? echm...těší mě fakt, že to budou vědět i náhodní kolemjdoucí čtenáři....jak okap ke svému příběhu přišel...

Zbora
12. 09. 2005
Dát tip
Kdepak. Ti nevědí, jak to začalo...s okapem. Mohou jen tápat.

Já mám ten dojem, že to taky netuším... echm...

Zbora
12. 09. 2005
Dát tip
Takže jsi vskutku nelhala...zapomínáš...sklerotiku! :o))

Zboroušku drahoušku.... sím Tě....fakt netuším, jak to začalo, ale mám ten dojem, že jako blesk z čistého nebe....ten prostředek si už vzpomínám, ale začátek... ech...naťukni.. :-)

Zbora
12. 09. 2005
Dát tip
Nezapomínáš...blesk z čistého nebe...pak začalo pršet a okapu bylo líto, že už nemůže odvádět zurčící proudy vody do kanálku.

bože.....že bych byla tak dobrá? ech.....se mi nechce věřit ni...

Zbora
12. 09. 2005
Dát tip
Mně taky ne.

tschee...... příšerooo...

echm.....:-))

Zbora
09. 09. 2005
Dát tip
To je přesně ono. Člověk si dá tu práci a doporučí Ti, co by sis mohla přečíst, co by se Ti mohlo líbit, a Ty čteš projistotu něco úplně jiného :o))))

nooo, jak něco jiného? co máš poslední, to sem četla.. hračičko... :-)) by to byla nuda, kdybych někdy někoho poslechla, ne? :-)

Zbora
09. 09. 2005
Dát tip
To radši smažu, aby to už nikdo nemohl číst :o)

pročpak? :-)) se stydíš? :-)

Zbora
09. 09. 2005
Dát tip
Jo.

a proč se stydíš?

Zbora
09. 09. 2005
Dát tip
Protože sem hubenej.

a co to s tím má co společného? zase ten okap?

Zbora
09. 09. 2005
Dát tip
Okap tiše rezne.

tak ho vem domů......ostudo

Zbora
09. 09. 2005
Dát tip
Je pozdě.

tak ráno... mno... se tak necítí sám.. chudáček....ho natři na modro ať je mu teplejc.

Zbora
09. 09. 2005
Dát tip
Nemůžu ho natřít...každá manipulace hrozí rozdrolením.

no, seš tedy špatný staratel, hele

pomíjivá
06. 09. 2005
Dát tip
já su furt v emerice :)) ale klíďo píďo se stav :))

Zbora
06. 09. 2005
Dát tip
A už tam zůstaneš? Jo. Uf...to jsem si oddechl :o)

Craerassy
02. 09. 2005
Dát tip
sakryš, ty víš, jak si navnadit fanoušky:-)))

Zbora
01. 09. 2005
Dát tip
Pomí: nazdárek. Vítej zpět v méně nesvobodné zemi :o) ...co kdyby jsme se někdy sešli? Musím Ti toho hodně říct...na Pištu. Crae: a to slovo bude Bůh. ....na Liteře už jsem něco podobného udělal, avšak i to jedno slovo chybělo...a dostal jsem za to 2 tipy, heč!

*

Craerassy
28. 08. 2005
Dát tip
jejda...za chvíli se dočkám toho, že přijdu a bude tu jen slovo:-))

pomíjivá
27. 08. 2005
Dát tip
takovej rytmus po kočičích hlavách... čus Zbora :))

Eg_Ar_11
26. 08. 2005
Dát tip
dobrá hříčka o vi(í)nění – přijmy mé mínění *

Sarrah
26. 08. 2005
Dát tip
:o) tip

Renas
26. 08. 2005
Dát tip
som sa zamyslel*

pozorovatel
25. 08. 2005
Dát tip
é

Zuzulinka
25. 08. 2005
Dát tip
je to vinění..nebo vínění?

Zbora
25. 08. 2005
Dát tip
Paraandrojd: piji jen vodu, jakobys mě neznal. Šmírák: ee. Zuzu: je to hříčka...právě :o)

pozorovatel
25. 08. 2005
Dát tip
á (pije vodu, káže víno)

Diotima
25. 08. 2005
Dát tip
hlavně s mými přáteli - Muellerem a Thurgauem .-), nojojo, vino a víno, a in vino veritas ... a těch možných kombinací .-)*

Zuzulinka
25. 08. 2005
Dát tip
ano jistě...zas tak blbá nejsem...vinění...skrze víno...ale nejsem si jistá tím dorozuměním...někdy je to spíš o monoklech:o)))

Zuzulinka
25. 08. 2005
Dát tip
koukám málo...jen aby Ti přátelé po něm nebyli jen u toho alkoholu...hlavně, když se pije na jiný účet:-))

Zbora
25. 08. 2005
Dát tip
Š: ú Diotima: přátelíš se s Germány? U mě teď zas bydlí Chilan Tarapac a Australan Malbec...příjemní hutní hoši :o) Para: nenene, čistá pramenitá ze studánky v Božkově. Zuzu: monokly se musí odvínit. Janek: patetiku! ...asi málo vína.

očka
25. 08. 2005
Dát tip
Rád frťana? Já ráda frťana. :-) *

pozorovatel
25. 08. 2005
Dát tip
í!

dadíková
25. 08. 2005
Dát tip
tož.... příště...:))

Zuzulinka
25. 08. 2005
Dát tip
tak na odvínění...či odvinění?:-)))cink

Diotima
25. 08. 2005
Dát tip
a coco, čím oni se oviněňujou? náhodou - tato odrůda je moc dobrá, nikdy nezklame, jest od dvou sousedů-vinařů na rakouské vinici, tak Zum Wohl! Cheers ... a co Chilani, co ti říkají?

Zbora
25. 08. 2005
Dát tip
Diotima: nic...hrají teskné písně na ukulele. Janek: nechce Ti zpívat...co zajít do lékárny? Š: ˇy.

pozorovatel
25. 08. 2005
Dát tip
ś

před hrozny k dorozumění? No u nás po sedmičce vína teda je to tak, že jeden bráška si zaleze někam do kouta a vůbec nemluví a někdy má fakt docela slušnou depku a druhej bráška by se zase kamarádil až moc a se mnou to nedělá nic, jen se mi pak blbě chodí rovně a ráno mě bolí hlava...to my radši vodu z Božkova, po té si nikdy nepamatujeme, že bychom se pohádali... :o) :o) :o)

hahá! promiň, ale jankovo se mi líbilo víc :)

Zbora
25. 08. 2005
Dát tip
Brablenci: Já jsem po vodě z Božkova nesmírně chitrí a také si toho většinou moc nepamatuju :o))...víno mi superego tolik nepodmáčí. Janek: děkuju za pozvání, ale máme jiný plán. A posledně když jsme tam v půl jedné dorazili, byla již všude tma. Š: 8%?

ocko: cožé? já jsem dostalo kolo? fuj, co blbnéš, copak ty nevíš, jaký mám k té věci vztah? a vůbec, no dovol?! nechci nic, já jen že.. že to tvoje se mi prostě líbilo víc, nó já za to nemůžu :) (promiň, ještě klidně tčikrát promiň, jen mně prosímtě nekupuj to kolo!) :))

Zbora
25. 08. 2005
Dát tip
No jó...i kdyby Janek napsal: babička má hnědé bačkůrky, tak se z toho všichni rozplynete...nepravost světem vládne :o))) Janek: takže vy ste tam ještě byli? Škoda...mohla být legrace. Jaký mladší syn?

ockó: když ale.. já jsem si to myslela no, tak jsem to řekla omlouvám se honzíkovi, nápad jako dobrej jo, ale to jankovo má ještě lepčí no, ačkoliv zase je fakt, honzíku, že bez toho tvýho by neyblo toho jeho, žejo tak jste si kvit, asi ocko, a jó! "kolo" - duše, máš pravdůdů, mám blbou paměť a ty moc neumíš věci správně pojmenovávat có?:)

babička má hnědé bačkůrky !! vždyť to je dokonalý! a vymyslel jsi to ty, no vidíš, jak jsi dobrej ovšem trochu vykrádáš janka, no musíš psát jen sám za sebe a najdeš se a bude to dobrý, neboj, honzíku :)

ocko, :))) ten písmák má šílený nežádoucí účinky já už jdu jdu, smějte se oba :)*

Zbora
25. 08. 2005
Dát tip
Dítě: taktiku jeden nechvalně ironický! .o) Janek: jo tenhle...no, ten toho moc nevydrží.

Zbora
25. 08. 2005
Dát tip
Janek: ale zase chrápal nápaditě...spíš jazz, než technó.

Flammea
25. 08. 2005
Dát tip
Tak ti nevim...mně to přijde jako pěknej blábol. Promiň.

Zbora
25. 08. 2005
Dát tip
Pleteš si nicky...ta dívenka se jmenuje alimra...a jestli je zvrhlá to nevim...ale s tou technopárty děláš dobře...technaři by si Tě mohli plést s kouzelným dědečkem a vyžadovat splnění tří prání.

Zbora
25. 08. 2005
Dát tip
F: dobrý. Dík. J: ano, nebo psychadelická studánka, sedmimílové boty a hodnej fízl

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru