Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Anastáz Procházka (absurdní povídka)

16. 01. 2001
4
0
1544
Autor
pauper

1. 11. 1993 Anastáz Procházka šel z železářství domů. Najednou z ulice vyrostl zdroj nuceného kmitání a chudáku Anastázovi udělil frekvenci. Procházka stojí (dá-li se při 2 000 kmitech za sekundu ještě hovořit o stání) a očividně se klepe. Jindy rušná křižovatka je najednou bez života, i semafory pohasly. Jenom usmolené dítě se blíží k třesoucímu se Procházkovi. ”Pane, nechcete pomoct?“ Anastáz chtěl něco odpovědět, ale jenom dítě poplival. (Zkuste mluvit v té děsivé frekvenci!) Dítě se, zcela vypočítatelně, pozvracelo a uteklo. Anastáz se snažil dojít domů, najednou o několik centimetrů vylevitoval a převládl v něm pocit, že se klepe celá Praha. A jak se tak všechno vrtí, nikdo neví, co počít dál. Procházka naštěstí hbitě hmátl po kladivu, které zrovna letělo kolem, a udeřil. Dodnes se vedou spory, kam vlastně ta obrovská rána dopadla. Jestli Anastáz trefil sebe, město nebo obojí. Neprokazatelným faktem zůstává, že třesení ustalo, ulice ožila, semafory zablikaly, dítě umřelo, kladivo odletělo a Anastáz Procházka si odešel spravit tekoucí bidet.
Miroslawek
16. 01. 2001
Dát tip
Pointa! ;o))))))))))

Print
16. 01. 2001
Dát tip
:-)))!! *!

Ženatej
16. 01. 2001
Dát tip
:-)

...!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru