Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

"Ocko je tu!"

27. 08. 2005
5
0
988

Z vrchnej časti hlavy mi vypučal žltý tulipán a tázavo sa pozrel na Mesiac.

Ten mlčal a klingal na každom ľavotočivom prste jedným Vodnárom.

Tulipán sa ironicky prehol v stopke. Nato som sa otočila okolo vlastnej osy a zrazu som sa obdivovala žltočiernemu koberčeku, na ktorom som si od samej radosti zabudla šaty! A Mesiac... váľal sa v okne ako perlička, ako vtedy..

Moj syn sa zobudil a tulipán mi zbledol závisťou, keď som mu ústami tíško pocuchala jeho strieborné vlasy. Mesiacu sa rozžiaril zajac v tvári.

"Ocko je tu!"

David sa na mňa pozrel, vyzul si papuče a utekal oknom von do záhrady. Akurát bol začiatok Augusta...

Aby mi nebolo smutno, vytrhala som si zopár vlasov. Potom som nechala odomknutú okenicu a zaspala som v kresle.

Stále ešte hlavou dolu.


G_B_Show
06. 09. 2005
Dát tip
Nečetl jsem to už ? Nejmíň ten začátek je mi hodně povědomej. Je tam dost obrazů, ale jakoby vytržený z nějaký povídky, kterou bych sï na druhou stranu klidně byl ochotný přečíst, ale takhle je to jenom část, která mi upřímně mnoho neřekla...ti tipa nedám no :-), zdá se mi to málo, jenom ty obrazy za sebou... Wětry : Můžeš mi vypsat aspoň pár těch skrytých významů ? Nevěřím v ně...

skryte vyznamy moze vidiet len zasvateny;) G_B_, dik za kritiku:)

avizko pre pana v pruhovanom tricku..

Empty
01. 09. 2005
Dát tip
Skvělej úlet:-)

Sael
31. 08. 2005
Dát tip
Ta předchozí díla byla taky dobrá, ale byl mezi nima docela rozestup, ne?

Sael
29. 08. 2005
Dát tip
Stálo za to si počkat*

počkat? :)

Nicollette
28. 08. 2005
Dát tip
to je úžasně estetické a vtahující ráda si přečtu ještě něco dlašího, podobného rázu *

...napisane gut... ...ale na mna hlavne v prvej polke dost zdrobnenin... ...a klasicky ceske vyrazy...ale to uz je sila zvyku... ...ok...

co říct...tohle je maximální originalita s tolika skyrytými význama kolik bylo teras v babylonských zahradách.....

sklenář
28. 08. 2005
Dát tip
!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru