Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nejenom mrdáčovo ráno.

29. 08. 2005
0
0
2628
Autor
rjGee

Nekrolog.

Až jednou se probudím

a budu mít jasno.

Je vcelku jedno,

jestli to bude v ráji,

nebo v pekle.

Na kole kolem jezera,

nebo škvařící se mizera.

 


rjGee
10. 09. 2005
Dát tip
...treba "Povídka o Lordu Mrdáčovi, kterému chyběl vitamín Cé"

rjGee
07. 09. 2005
Dát tip
Proč si čuráci nepíšete mejlem (pozor ne Hlavsou..) ? Redaktore Janku, chtěl bych tě poznat osobně, prohlídnout si ten Tvůj ksicht detailně zblízka, lepší demagogickou píčovinu jsem nečetl ani kdysi v Rudým právu...

rjGee
07. 09. 2005
Dát tip
...ukaž mi karle jak jsi agresivní.. Rád ti tvý koule našiju na čelo. i tomu druhýmu, kterej mimo jiné není..

komedie
30. 08. 2005
Dát tip
nó.. já teda myslim,že se i ten Belzebub možná urazil...:-)

sklenář
30. 08. 2005
Dát tip
jan(ek) - mě činí šťastným :-)))

Gonsales
29. 08. 2005
Dát tip
hm zajimava udalost..

Nicollette
29. 08. 2005
Dát tip
taky bych řekla

dva_karlove
29. 08. 2005
Dát tip
Bože můj, já začnu bejt nejenom sprostej, ale i agresivní... :(

Nicollette
29. 08. 2005
Dát tip
taky mě to napadlo, ale copa se to sluší na holku? ahoj karlové :-)

dva_karlove
29. 08. 2005
Dát tip
Ahoj nico...) Tak já to řeknu i za tebe: Drahý rjGee, vezmy si tyhle svoje srágory, a jdi s nima do prdele, ju?

Nicollette
29. 08. 2005
Dát tip
jo!! ale ne, nečertěte se karel to řek ještě dobře

pozorovatel
29. 08. 2005
Dát tip
avi jsem nedostal ale zato ti poslal nový avi od jinýho díla tohohle autora a ježiš, nepřemýšlejte pořád, čí je to alternick... stačí, že je to provokativní kravina

No jestli je to skutečně nekrolog toho pána, tak to je docela zajímavá událost...rozhodně by ale nebylo na škodu připojit poznámku o tom, kdy a kde se bude konat poslední rozloučení s drahým zesnulým a do které že hospody se poté přesune smuteční průvod...

rjGee
29. 08. 2005
Dát tip
Klid kluci.. Stačí to nečíst.Zatím jdu na kolo, od jezera začíná foukat pekelnej vítr.

sklenář
29. 08. 2005
Dát tip
jan(ek): pokaždý když se dočtu o "blbovi Sklenářovic" - vyskočí mi další žaludeční vřed! - :-)))) Honza

kokolaking
29. 08. 2005
Dát tip
Dobrej nefrolog! ------------------------------------------------------------------------- KOKOLAKING EXPANDUJE DO CIZÍCH VOD. jen díky zaujaté četbě JEHO DĚL se podařilo jan(kovi) ZVÝŠIT ROČNÍ OBRAT O VÍCE JAK 100 000 KČ. KOKOLAKING - ZELENÁ PRO VAŠE FINANCE

Pat_Essox
29. 08. 2005
Dát tip
Bože můj, já začnu bejt nejenom sprostej, ale i agresivní... :( pravili dva karlové... jak budeš agresivní, chcípáku?...pošleš na někoho svýho čokla?

dva_karlove
29. 08. 2005
Dát tip
Pate, pusinko, vem si prášek, jo? Zase plácáš hlouposti, víš přece, že ti to nedělá dobře.

Pat_Essox
29. 08. 2005
Dát tip
karlíčkové...jaký hlouposti...já tady neplkal o agresivitě...jestli s tímhle oslňuješ v homoklubu, jest to jen tvoje věc... jen se mi líbí, jak podobní rachitičtí sráči, jako si ty, maj na netu silnou hubu a velký ramena...

Pat_Essox
29. 08. 2005
Dát tip
tak už nejen psy štve rachitik....:)

kokolaking
29. 08. 2005
Dát tip
HOUHOUHOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! právě jsem dostal exluzivní zprávu, že máme dalšího VYHOLENÉHO. A zdá se, že je to PAT_ESSOX. pate, jak se vyjádříš k této zprávě? -------------------------------------------------------------------------------------------- reklama: Máte doma vlka? chcete ho naučit nové kousky? Čtěte mu před usnutím KOKOLAKINGA. - MINISTRINĚ EMEROVÁ VARUJE: ČETBA KOKOLAKINGA NEBEZPEČNĚ ZVYŠUJE INTELIGENCI (tyto účinky nejsou patrné, jste-li Vlk, fašista anebo klerikál)

kokolaking
29. 08. 2005
Dát tip
HOUHOUHOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! právě jsem dostal exluzivní zprávu, že máme dalšího VYHOLENÉHO. A zdá se, že je to PAT_ESSOX. pate, jak se vyjádříš k této zprávě? -------------------------------------------------------------------------------------------- reklama: Máte doma vlka? chcete ho naučit nové kousky? Čtěte mu před usnutím KOKOLAKINGA. - MINISTRINĚ EMEROVÁ VARUJE: ČETBA KOKOLAKINGA NEBEZPEČNĚ ZVYŠUJE INTELIGENCI (tyto účinky nejsou patrné, jste-li Vlk, fašista anebo klerikál)

Víš co, Pate? Stav se. Slibuju, že vlka uvážu. Nejprve ale prosím, abys donesl místopřísežné prohlášení, že nebudeš požadovat nijaké kompenzace za škody, které vzniknou na tvém zdraví v důsledku mého jednání. Podepsané a datované. To si pečlivě uložím, a pak se můžeš vrhnout do víru boje, když o to tak stojíš. Dokud ale nebudu mít jistotu, že nejsi hajzlík, co si nechá přerazit nos, a pak vymáhá odškodné, nezkřivím ti ani vlásek. Mám svých starostí dost.

Pravda. Nikdy jsem se ti nepřiznal, že už se holím... Nicméně, zcela vážně - když mi podepíše papír, že nebude uplatňovat nároky, jestli mu nějak ublížím, tak jsem přesto odpovědný??? To snad ne...?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru