Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Deštivě

29. 08. 2005
1
0
3074
Autor
Richiee

Prší
A vášně umírají
Už není Rázně Rozhodně

a kašny se nám vysmívají
když lijí olej do ohně
Zřejmě seš veleinteligentní. Možná že tvá inteligence hraničí s debilitou.

Z díla samotného je můj dojem spíš rozpačitý - grafická úprava i použité výrazové prostředky evokují spontání zápis proudu vědomí, ale něco mi tam drhne - necítím to tam. Nemám pocit, že je to opravdu spontánní. Spíš v tom tuším jen snahu se vcítit, aniž by k tomu doopravdy došlo. Ale mohu se mýlit, samozřejmě.

Poezie je absolutně pocitová záležitost a proto také neexistuje prototyp dokonalé básně, vždy to bude jen o pocitech a fantazii jednotlivých čtenářů.... (občas i inteligenci :-)

pozorovatel
01. 09. 2005
Dát tip
no jo, ale v druhý části je myšlenka, která by měla souviset, dotvrzovat, ... je to moc krátký na lámání hlav

Vespa
30. 08. 2005
Dát tip
bravo... :)

sklenář
30. 08. 2005
Dát tip
vášně umírají, není rázně a rozhodně - jak tedy mohou lít kašny olej do ohně? Mrtvé vášně = žádný oheň - u mě ?

Richiee
30. 08. 2005
Dát tip
A co zkusit brát v potaz členění na strofy. Druhá první sice komentuje, ale tvoří svůj vlastní celek...

sklenář
30. 08. 2005
Dát tip
to jo - beru - ale je to v jedný básni - pětiřádkový ti to nehanim! - slova sou pěkný- hezky je to napsaný - jen se mi tluče vnitřní logika textu - nemůžu si pomoct

Richiee
30. 08. 2005
Dát tip
Já nemám rád, když se to rozmělňuje. Snažím se jít na dřeň... Ale někdo raděj seriály.:))

sklenář
30. 08. 2005
Dát tip
třeba se sejdem u příští - dřeňovky

No, nic moc, kamaráde ...

Richiee
29. 08. 2005
Dát tip
Zvláštní... Jako by tu někdo mluvil...:) Já bych řekl, že je to jedna z nejlepších, co jsem kdy napsal...

Nikdo tu nic neříkal, jen já ti napsal, že to tvoje veledílo za nic nestojí.

Richiee
29. 08. 2005
Dát tip
A proč za nic nestojí.:) Očekávám argumenty. Chci znát důvod, který pak můžu akceptovat a vzít si z něj ponaučení...:) Mysli.:)

Richiee
29. 08. 2005
Dát tip
Takže se nedočkám? Chci se něco dozvědět... :((

sklenář
29. 08. 2005
Dát tip
se ti tam tlučou symboly - se mně zdá

"a kašny se nám vysmívají když lijí olej do ohně" - super spojení - tip

Richiee
29. 08. 2005
Dát tip
Musím říct, že právě proto ji považuji za povedenou. Obrazy se netlučou, jak si myslí sklenář.:))

sklenář
29. 08. 2005
Dát tip
to sem teda jelen! - vysvětli mi to - prosím

Richiee
29. 08. 2005
Dát tip
Co přesně se ti v tom tluče?

Delahaye
29. 08. 2005
Dát tip
:-) zase jedna taková - autor bude dělat dlouhý nos na plebs : "pche, JÁ VÍM , a vy ne, trubky". Nepřijde mi jako jedna z Tvých nejlepších, Ríšo :-)

Richiee
29. 08. 2005
Dát tip
Mně ale jo. A dlouhej nos nedělám, rád si poslechnu, co mi kdo řekne, vezmu si ponaučení a postím se a týden nebudu jíst maso!:)

Delahaye
29. 08. 2005
Dát tip
Jsi poctivý chlapec a proto Tě mám rád. :-)

pozorovatel
29. 08. 2005
Dát tip
nerozumim tomu co maj společnýho vášně s deštěm? řikám si, že když tohle pochopim, pochopim i to ostatní..

Bechtin01
29. 08. 2005
Dát tip
tak tohle rozhodně nemá s milostnou lyrikou co dělat, možná tak kategorie říkanky, ale jestli seš si jistý, že je Tvoje nejlepší , tak si to mysli dál , je to tvoje věc....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru