Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dívka ulice

12. 08. 1999
1
0
2198
Autor
Paul

Nejdřív své rty rtěnkou líčí úsměv má však stále dívčí vydělá pak na chodníku jen pár drobných desetníků
Čolito
16. 04. 2002
Dát tip
:-(

Monika
17. 07. 2001
Dát tip
Tak roztomile jsi to pojal

Saxanka
15. 05. 2000
Dát tip
........!

Merle
17. 08. 1999
Dát tip
Kupodivu souhlasím s Krytykem. I s tím posledním. Především s tím posledním.

Krytyk
16. 08. 1999
Dát tip
Milý Serafico, literatura není realita, takže i ty smíš reagovat tak jak reaguješ, a já se tě jen mohu zeptat, kolik takových utlačovaných dětí jsi zachránil ty?

Serafico
14. 08. 1999
Dát tip
Ano, všichni máte můj obdiv...vždyt u dětské prostituce šlo vždy především o diskuzi, že...

Paul
13. 08. 1999
Dát tip
Ano !!!
Uznávám to. Po opětovném přečtení musím konstatovat, že se o tak vážné věci nedá psát s takovým optimizmem.
Je to zvrhlé !!!

Krytyk
13. 08. 1999
Dát tip
Proboha Paule!! nenech se od Krytyka peskovat.. jde o diskuzi..

Krytyk
12. 08. 1999
Dát tip
Těch pár desetníků je 50% z částky v rozmezí 1200-2000 Kč. Kolik vyděláváš ty? Nejsou to žádné chudinky a už vůbec ne obdivuhodné ženy, když vydím na nich tu vyprodanou hrdost je mi z těch co se je snaží pochopit smutno..

ViNiL
12. 08. 1999
Dát tip
Není nad přehled :)

Bříza
12. 08. 1999
Dát tip
Krytyku Vy dítě ? (vyděti..?) Nezáviď kněžkám lásky mrzký mamon! Prodávají za něj svojí schopnost milovat. Pokud my to neumíme (pokud), ač neprostitutci, je to náš problém. Většina z nich by jistě raději uvítala chlapa, který by je zabezpečil a chránil (až na zanedbatelné procento, spadající do oblasti psychiatrie). Jiná věc, že tohle řemeslo přiroste ke xichtu rychleji a trvaleji než ta ostatní.
Paul: myslel s to tak, že pokud prostitutce zůstane dívčí plachost, moc si nevydělá ?

Paul
12. 08. 1999
Dát tip
Tak to musím uvézt trochu na pravou míru.
Ony ty řádky zní možná trochu optimisticky, ale pravdou je, že se za nimi skrývá dětská prostituce (pochopitelně vynucená) a tudíš se to dostává do úplně jiných souvislostí.
Uf

Bříza
12. 08. 1999
Dát tip
tak jsem to skoro pochopil :-(

Bibša
12. 08. 1999
Dát tip
Nezaslouží si to více řádků? Čtyři pouhé verše nedokáží zadržet lavinu pocitů, která se na mě dere po tvém vysvětlení (kluku, od toho jsou prology !!!).

Musím říct,Pavlíku, že po přečtení celé tvé tunajší tvorby jsem se do tvých slov zcela bezhlavě a beznadějně zamilovala, tak proč se ty poslední tři básničky tak vymykají tvé předchozí tvorbě? Působí na Tebe léto nějak negativně?


Krytyk
12. 08. 1999
Dát tip
Když vydím prostitutky dívám se tvrdě (je to ovšem překlep) nicméně o dětské prostituci takhle nejde psát, ty jsi proboha šel okolo a jen se v duchu divíš, proč jsi s tím něco neudělal?

maprach
12. 08. 1999
Dát tip
Paul: Zase jsem si tě rád přečetl :-)
Všichni: Máte můj obdiv.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru