Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

RetroEcho

30. 08. 2005
1
0
1942
Autor
Styxian

Jen pro ty, kdo znají prsoznakový plovoucí originál...

Básní si

ani neví jak

 

na slovíčka má naviják

 

a chorej žlučník

plnej

 

minerááálůůůů

 

...

 


a2a2a
04. 09. 2005
Dát tip
Ano, aniž jsem četl prolog, až dodatečně, mi to vytanulo na mysli, takže se povedla, důva, důva, důva, důva

Diana
03. 09. 2005
Dát tip
Přestože mám ideály a nikde zatím minerály, parodie se mi moc líbí. Zasmála jsem se :-)))

Diotima
01. 09. 2005
Dát tip
ty samohlásky v posledním slově se zvětšujou nebo je to jen optickej klam? prsoznaka znám od táty... ten už ideály nemá, a já taky ne, jo docela ftipný

Styxian
01. 09. 2005
Dát tip
Dio, to je zajímavý optický vjem, co? Ono to fakt vypadá jako, že se to zvětšuje. Ano! Jo! Jsem grafický kouzelníííík. Zdravím tatku.

očka
31. 08. 2005
Dát tip
Nicollette má problémy se žlučníkem? :-)

Styxian
31. 08. 2005
Dát tip
Kde je tu nějaká Nicolette? A žlučník je můj, s dovolením.

očka
31. 08. 2005
Dát tip
Nicollette má nick nympha_echo... :-) ale jinak buď klidnej, vím co je retro, vím co je echo a tu semaforskou písničku znám pochopitelně taky..-)))

Zuzulinka
30. 08. 2005
Dát tip
tak to asi neznám...tak nic pro mě:-)))

Styxian
30. 08. 2005
Dát tip
Ty jsi prostě mladej ročník, zuz, to je variace na stařičký tuzemský hit...."Plavu si ani nevím jak atd...

Zuzulinka
30. 08. 2005
Dát tip
jejda..zas takove´j cucák nejsem..myslím že to pokračuje...chvíli prasa, chvíli znak..a hlavu plnou ideááálůůůůůůů:-)) furt mě máš za holčičku...a tos mě ještě neviděl...:-))

K_Anče
30. 08. 2005
Dát tip
..proč jsi to prozradil?! Ale já na to přišla už při čtení:o))

Loutka
30. 08. 2005
Dát tip
taky nikdy nevim kdo mi cpe moje divné verše do hlavy a žlučníkové diamanty já rád * (ale za kotvalda nebo hložka to nemáš)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru