Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Síla skončit

30. 08. 2005
0
0
842
Autor
Zina

Byl to zase jeden blbej den. Už ani nevím kvůli čemu to bylo, že jsem se zase pohádala se svou matkou. Jenom ona mně ale dokáže vždycky spolehlivě vydeptat. Vystresovat, rozbrečet...dohnat k sebevraždě?!?
S pláčem jsem za sebou zabouchla dveře koupelny, zamčela a bezmocně se sesunula na zem. Pohled mi padl k umyvadlu na břitvu, se kterou se holíval otec. Z venku doléhal rozčílený hlas matky a další nadávky... Pomalu jsem se zvedla z podlahy a přistoupila se slzami v očích k umyvadlu. Sáhla jsem po břitvě. Přiložila ji k zápěstí. Další slzy.
Najednou se mi před očima promítli tváře všech mých přátel. Všichni a všechno co mám ráda. Můj život. Mám na to asi moc ráda život, abych se zabila. Mám asi moc ráda sebe. A potom, čemu bych tím vlastně opmohla, kdybych se teď zabila? Možná sobě, ale nejspíš nedokážu být tak sobecká. Došlo mi, že bych tu po sobě možná nechala pár lidí, kteří by mi mou smrt mohli později vyčítat. A to já nechci.
Občas nemám sílu žít..ale nikdy nemám sílu skončit. Asi jsem za to ráda...


Rabb
31. 08. 2005
Dát tip
nemám sílu hodnotit... překlepy a nespisovná slova... A celkově taky...

Gonsales
30. 08. 2005
Dát tip
ja sem taky rada a lehnu si na zada..:) hodne provareny tema ale zpracovani nim moc...

Nicollette
30. 08. 2005
Dát tip
to nemyslíš vážně neuvěřim že je to podle pravdy, což vlastně ani nemusí, ale mělo by, když už o tom píšeš.... úvaha to je, to je fakt

kokolaking
30. 08. 2005
Dát tip
bože, úvaha jak bejk. dej to do miniatur, tohle není úvaha ani ve snu. a že mám hodně divoký sny

Nicollette
30. 08. 2005
Dát tip
je to úvaha, když si ji sám v hlavě přibarvíš a rozvineš.... neumírej, zůstanou tu po tobě lidi, který to bude mrzet....

kokolaking
30. 08. 2005
Dát tip
Překrásná Nicol, tak to už je pak uměním všechno

kokolaking
30. 08. 2005
Dát tip
nicol? já to pod svou stránou nemám (nebo alespoň nemohu zobrazit)

Nicollette
30. 08. 2005
Dát tip
drahá, nevim odkud máš informace o mé (ne)kráse, každopádně j ásem to nenazvala uměním, pouze úvahou.... nedořekla sem že je to úvaha jednoduchá a suchá

kokolaking
30. 08. 2005
Dát tip
ale no tak, jen jsem si v hlavě přibarvil a rozvinul tvou větu...;) ačkoliv máš pravdu. za své pochybení se tímto omlouvám

Nicollette
30. 08. 2005
Dát tip
ok hezkej večír .-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru