Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kousání do rtů

31. 08. 2005
8
0
3810
Autor
wooxy

schovat se

Noční rozhlasová vysílání

z vedlejších pokojů

jsou

únava zítra

průhledem mezi žaluziemi

cesta na nádraží a zpátky

 

Jsou strach z rána

-mechanického pianka

v rohu  místnosti

s jeho písničkou

šílenou

jak by to všechno

bylo napořád


Anyz
01. 07. 2006
Dát tip
nejak se bojim rict jedine slovo hmhm zatim nez najdu odvahu jen chvalim:o) a *

klásný...T*

wooxy
12. 09. 2005
Dát tip
před rokem jsme ještě vůbec nebyli zabydlení (v chodbách širokých prázdných, v podzemním parku a v sobě navzájem), ale holko! já myslim, že je to daleko lepší teď, že jo, viď? ... až na tu matiku samozřejmě :) (ááá, já mám taky po sešitech věcí! to se nesmí brát vážně!) děkuju, tété (je to univerzální báseň a vedle pianka je ještě spousta místa pro hopíka a jiné šimrání v břiše) ahoj zítra!

wooxy
11. 09. 2005
Dát tip
sunday morning se přece poslouchá rááno, to není noční písnička přece! :)) ale jinak! velveti! (candy says..) + děkuju :)

je stejnej den jako byl před rokem a před rokem sem tě ňák neznala, jako dobře. Du jíst smaženici pže sem byla na houbách. ... připomnělo mi to hopíka, ta báseň a taky už sem ji viděla v tvym sešitu, ale je krásná... ... krásnou noc plnou snů o salátovym poli ... tetka(tip)

wooxy
02. 09. 2005
Dát tip
ahoj cup! dneska jsem spala jako zabitá, vážně :)

cup_of_tea
02. 09. 2005
Dát tip
to je dobře :)

cup_of_tea
01. 09. 2005
Dát tip
já vím, žes nemohla spát já usnula hned protože se mi u vás spalo hezky*

Friday
01. 09. 2005
Dát tip
to bylo určitě o škole, viď? chacha..(mechanický skapomeranč.) jako ukolébavka nejlepší, janičko*

Nicollette
31. 08. 2005
Dát tip
k přihlédnutí na kategorii ale na tom stejnak nezáleží četla sem tvé lepší, ale i tahle je dobrá resp. líbí se mi tvoje tvorba a zrovna tahle ne až tak teda kdyby to napsal někdo jinej tak řeknu skvělý ale když vim co ty umíš :-) blá :-)

wooxy
31. 08. 2005
Dát tip
děkuju nicollette: je to nespavost, jinak nic jinýho. vymyslela jsem ji, abych si ji mohla odříkávat jako ukolébavku, když mi nejde spát - abych nemyslela na nic jinýho.. a jinak děkuju taky, samozřejmě :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru