Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Najednou

01. 09. 2005
12
0
3725
Autor
_Rebelka11

Jen blázni se ženou tam, kam andělé se bojí vkročit, oči pro pláč jenom mám... \"Myslíš vážně, že chceš skočit?\"

Veselý ohňostroj vzpomínek

dávno vybledl

a já stále ztrácím

tu víru,

kterou jsem v sebe měla.

 

Barevné fotky a vůně vývojek

dávno vyprchala

a já se vracím

pomalu zpátky,

aniž bych chtěla.


_Rebelka11
31. 10. 2005
Dát tip
ale gabe, to víš, že jo :-))

_Rebelka11
27. 10. 2005
Dát tip
houda: ale já se ráda hádám :-) ale nebudu se moc hádat s někým koho moc neznám a kdo by třeba nemusel pochopit, jak to myslím nebo tak, víš.. :-)

gab_1
27. 10. 2005
Dát tip
Reb: že se se mnou v klidu zhádáš????:-)))

houda
26. 10. 2005
Dát tip
nějak jsem se sem (dík zelve) přimotal, tož: - sacco měl by sis především uvědomit jaké máš obrovské štěští, že mám (správně asi máš, že?) skvělou ženu a zdravou dceru, protože někteří takové štěstí bohužel nemají - tak něco podobného mi před lety řekla jedna milá paní doktorka a já měl tenkrát pocit, že je mi to akorát tak na dvě věci.. až po letech jsem se byl schopný k tomu výroku vrátit a začít s ním pracovat.. tím chci říct, že času máme všichni relativně stejně, ale každému z nás tikají hodiny jinak.. a každý má pochopitelně jen to, co si zaslouží (jakkoli se to někdy třeba nezdá) _Rebelka11 : jenom chci říct, že hádání je někdy jediná možnost, jak se lidé mohou poznávat, a že bychom se mu v životě neměli vyhýbat, ale učit se mu.. prostě to k životu patří, no. zelva : taková maličkost (mně se to kecá) - co si třeba místo jednoho mozku před každým učením představit ty m i l i a r d y dychtivých a nažhavených neuronů (jak se třesou na to, aby lapaly informace)?

zelva
26. 10. 2005
Dát tip
houdíku já vím, ale krize sou krize a v nich mnohé poznáš...

_Rebelka11
24. 10. 2005
Dát tip
wind: díky moc zelva: o.k. beru na vědomí :-)) radši už toho necháme :-) hezký den

_Rebelka11
24. 10. 2005
Dát tip
Bernall: jsem za to ráda, děkujuuu :o)

_Rebelka11
21. 10. 2005
Dát tip
Nějaký reakce se dají předvídat, nějaký ne, proto jsem psala, že se nikoho nezastávám a že se do toho radši nechci plést... pokud ti tady něco z toho ublížilo, tak je mi to líto...

wind
21. 10. 2005
Dát tip
pěkné t.

zelva
21. 10. 2005
Dát tip
reb s tebou to nemá nic společného ani s gabíčkem vy dva ste nenapsali nic takového, co by mi nějak ublížilo...

_Rebelka11
20. 10. 2005
Dát tip
Já jen podotknu, co si myslím.. jestli byl sacco na písmákovi a četl tady to, tak můj názor je ten, že to není typ člověka, který by si nechal něco určovat a jak jsi napsala, že počkáš max. dva dny, tak si myslím, že už jen kvůli tomu by se nemusel ozvat, ale jak říkám osobně ho taky neznám :o)... sama uvidíš, jak to bude, jestli bude tady byl, nebo jestli bude mít čas na to se ozvat... Správě vystiženo - nepředbíhejme, kdoví, co bude. na to dílko se hned vrhnu...

zelva
20. 10. 2005
Dát tip
rozhodnutí je samozřejmě na něm a já se jen podle toho zařídím...on už se stejně rozhodl...takže já a sacco je už minulost, jestli bude nějaká budoucnost to nevím sice mi to není až tak jedno, ale nebudu to dál řešit...každý si půjdeme odteďka svou cestou...

zelva
20. 10. 2005
Dát tip
Ještě já mám někdy bohudík nekdy bohužel šestý smysl, a tak když něco udělám, napíšu tak předem vím jaká bude reakce od těch druhých tedy od Vás třech a tady byla reakce přesně takovou jakou jsou myslela, že bude...takže výsledek je skoro takový jako na začátku sice páer věcí sem si uvědomila, že sem pochopila jinak, ale taky sem jicj pár pochopila na začátku mírněji než se potom vybarvily a o to mě bolí více, ale takový je život a musíme se mu tedy přizpůsobovat... sacco měl by sis především uvědomit jaké máš obrovské štěští, že mám skvělou ženu a zdravou dceru, protože někteří takové štěstí bohužel nemají !!!

_Rebelka11
19. 10. 2005
Dát tip
jsem ráda, že jsme se dohodly na tom, že už to tady nebudeme řešit... :-)) neboj, Gabíku, až budeme potřebovat pomoc, tak se ozveme :-) Tak želvi, hodně štěstí, ať ti to leze do hlavy a moc se teda nestresuješ, držíme palce..

zelva
19. 10. 2005
Dát tip
no vzhledem k tomu že k žádnému posunu v řešní od pondělka nedošlo ani ani nedojde tak se to nemohlo řešit ani tady pod tvým dílem...teď je to jenom na saccovi, jak zareaguje na moji zprávu a jak to celé prodiskutujem zatím k tomu ještě nedošlo jen j¨á sem došla k jednomu závěru tomu nejradikálnějšímu, který to co mě vadí sice nevyřeší ale celé to ukončí a to definitivně Použiji jednu hlášku Dávám bolševikovi rok maximálně dva:-)))

_Rebelka11
19. 10. 2005
Dát tip
nemyslela jsem řešit tady váš problém, ale to okecávání, co k tomu s gabem máme :o) jasně, že je to jen na vás dvou, jak si to vyříkáte... já už se radši do ničeho montovat nebudu... :-)) výstižné (myslím ale že rok bude stačit) :-DD

zelva
19. 10. 2005
Dát tip
to se jen hodilo u mě to ve skutečnosti znamenají maximálně dva dny!!! Myslím,že ani k žádnému vyříkávání nedojde, ale abych byla fér tak ty dva dny počkám a jeliž se to týká aj vás tak a ne že ne tak chci slyšet ¨i vaše komentáře A jen tak pro zajímavost četlas už moje poslední dílo z minulého týdne? Sacco neví a ani nechápe mnoho věcí a myslí si zas, že já nechápu jeho, až bude od něj nějaká reakce, tak mu ráda zdělím jakým směrem sem si myslela, že se bude ubýrat naše zprávování, a jestli si aj pak bude myslet, že já nechápu jeho v jaké je situaci. Zatím mám pocit, že když psal na začátku, že mu můžu napsat cokoliv a že tady bude tak mám pocit, že neví co to znamená být tady pro někoho kdykoliv když je potřeba a ne jen tehdy když má člověk čas, náladu a nemá ještě přitom pocit, že mu to ubere energii, kterou může využít na něco důležitějšího... Nejlepší by bylo kdybysme si mohli promluvit z očí do očí nebo aspoň po telefonu, což nepůjde...hodně se mi to osvědčilo, když sem měla z někým na kom mi moc záleží nedorozumění a zázem bylo všechno OK A vzhledem k tomu, že sem zas přemýšlela tak zas tak radikálnější asi nebudu, ale nepředbýhejme událostem nějak je nějak bude

zelva
18. 10. 2005
Dát tip
toto mě napadlo včera v posteli...ono mě toho napadlo víc, ale s tím vyrukuju až někdy později a možná z toho nakonec vznikne dílo, ale kdybych to napsala dneska toš to byste mě asi ukamenovali. On to zas není takový objev ale pro tuhle situaci se hodí Chlapy nedokážou zvládat víc věcí najednou, i když se o to moc snaží a pak to tak dopadá jako u sacca člověk by si měl naložit na svá bedra tolik kolik zvládne, ale to ne...

gab_1
18. 10. 2005
Dát tip
želvík: ...to máš asi pravdu (poslouchám to ob den), ale chlap si přesně dovede určit priority...tedy pokud je rozumnej a zodpovědnej...:-))

zelva
18. 10. 2005
Dát tip
ale já sem netvrdila, že nechápu, v jaké je sacco situaci, ale život je o tom, že se musíme přizpůsobovat novým situacím a ne se za ně schovávat a říkat pořád jak nemám čas u mě má den taky jenom 24 hodin a kdybyste jen tušili jak bych chtěla aby byl delší ale není a tak se musím přizpůsobit ale tak aby nikdo netrpěl tím že já zrovna nemám čas aj když ho zrovna nemám pro mě sou lidi kolem mě hodně důležití a aj kdyaž mám sama co ze sebou dělat tak si najdu chvilku i na ně a kolik mi to dá a hlavně öni sou pak rádi a já sem taky ráda a některé problémy jako by rázem sou menší. Ten včerejšek mě tak rozhodil že sem nebyla schopná se vůbec učit do anatomie jen sem si v atlase tak listovala a dívala se obrázky a to dneska končím až v sedm večertakže pak už jenom ¨půjdu se mrknout na ordinaci v růžové zahradě a pak půjdu spát a budu poslelouchat nějaké CD...

_Rebelka11
18. 10. 2005
Dát tip
Ono s tím časem je to fakt na houby, asi nemá cenu psát, že když ho člověk nemá, tak ho nemá, někdy jsem na tom stejně, nevím, co dřív (v pondělí jsem myslela, že se z toho zbázním), někdy ho mám spoustu... Když má člověk přátelé a stojí mu za to se ozvat, tak se ozve, ať už dřív nebo později, je to sice taky důležité, ale ne tak důležité jako aspoň se ozvat, než-li vůbec... Nemyslím si, že bys byla ta špatná, a nechci tady nikoho hájit, prostě to každý bere po svém, vždyť kdyby všichni lidi byli stejní, bylo by to o ničem... Ještě tady budeme, když to budeš zase potřebovat (že jo, kluci???) a jsem ráda, že ti to pomáhá... Na dílo se určitě budu těšit :o) gabe, že bys zrovna ty byl rozumnej a zodpovědnej? :-))) ty nás chceš rozesmát, viď? :-))) ...tak nerada se přizpůsobuju, ale občas taky musím :-( proto vím, že to není lehké, ale člověk se musí snažit. Doufám, že dneska to bude lepší, pokud máš nějaký zkoušky, že je zvládneš a že už jsi víc v klidu než včera.. Ono to nějak dopadne, už se tím netrap. Na deprese a takovéhle nálady doporučuju starší hudbu Dana Landy, sice ti to nezvedne náladu, ale mě stačí se do toho zaposlouchat a všechno tak nějak odplave...

gab_1
18. 10. 2005
Dát tip
...je jasný, že želvíkovi držím palce...to, do čeho se pustila, neni žádná prdel...a zbytečné stresování jí nepomůže...myslím, že celý je to obrovský nedorozumění a vysvětlováním se to ještě dál nesmyslně zamotává...pusťte si proto všichni tu "svou" muziku, která Vám pomůže odprostit se od všeho, co Vás trápí...já si pustím své Hells Bells...děvčata!!chce to úsměv!!...to, co přijde později, budou teprve problémy...todle nic neni...a věřte mi - mám tolik zkušeností, až je to skoro na ........:-( aspoň jednu zkušenost si dobře zapamatujte - než někomu řeknete ano, dobře važte - moc dobře a uvážlivě - pokud si nejste na 100% jisté, tak pryč od toho - tento omyl Vám totiž dokonale zkazí celý život...kdo nezažil asi neuvěří... ...jestli jsem někdy něco byl, tak je to rozumnej, zodpovědnej a hodnej - tedy skvělý sousto pro hajzly...ale to je teď už fakt jedno... ...ale jsem tu samozřejmě pro každého, kdo potřebuje pomoc, poradit, či něco jiného...

zelva
18. 10. 2005
Dát tip
až to se saccem probereme tak pak to bude už všechno OK, ale je zvláštní jak je ted velice aktivní v komunikaci a stačí na to jedna zelva no zatím tady ještě nebyl takže to vypadá že pilně pracuje :-))) Já se pilně učím zatím se tak nějak moc nestresuju, ale bohužel máme letos studium trošku t쨚ší protože máme zkrácený semestr na 10 týdnů výuky za který musíme všechno probrat takže jedeme jak fretky a např anatomii medici probýrají 45 týdnů mi na to máme deset a tak je tö všude takže už toho je tolik že prostě fakt nevím jak to zvládnu. Všechno je to kvůli EU která požaduje tolik praxe, kterou mi ani nepotřebujeme nám by stačily třeba jen tři týdny v zimním semestru a ne pět...mě škola jako učení končí 18.11. pak mám až do 23.12. praxi no a pak jsou zápočty a zkouškové a to co nestihnem probrat což bude celkem hodně se budu muset naučit samostudiem a takovou biofyziku a biochemii toš to už ted mi vstávají vlasy hrůzou na hlavě

gab_1
17. 10. 2005
Dát tip
želvík:...fyzicky i psychicky jsem vybaven solidně, ale nikdy v životě jsem to nepoužil...bohužel okolí ke mně již tak ohleduplné nebylo...hlavně psychické útoky se špatně odrážejí....:-( ...to vypadá jako útok na sacca...je to hodně chytrej člověk a srandista...nějak mi k němu nejde, že by ublížil...???-)) ...Reb promine, že se tady vypisuju (ona mi promine všechno, že???:-)))))), ale pssssssst...nikde to neříkejte, ale hubu si rozbil kamarád a já k té události jen napsal básničku...zasmál se a tím splnila, co měla...:-))

zelva
17. 10. 2005
Dát tip
jestli on to co udělal respektive bere jako srandu tak já teda ne jsou určité hranice vsichni ostatní jste to alespoň slušně napsali, že nemůžete,ale on mi to napsal tak že to prostě nemůžu akceptovat a dal mi slušně najevo, že ho komunikace se mnou velmi obtěžuje, zatěžuje atd. takže mě dalo by se říct poslal do prdele...on toho sice napsal mnohem víc ale v rámci zachování soukromí to zde nevytahuji gabíčku toš ty si takový ti si děláš legraci z cizího neštěstí no ale fuj :-)))

_Rebelka11
17. 10. 2005
Dát tip
želvi, předem ti musím poděkovat za návštěvu, tipík a milá slova ...gabe, tobě prominu všechno, ty víš, že jo :-)) (chudák kamarád, tak ty takhle, že se nestydíš :-))) ... k ostatnímu musím napsat, že mě to velice překvapilo a nevím, co k tomu napsat, taky mi to nejde dohromady...

sacco
17. 10. 2005
Dát tip
takové reakce mne již nenechávají chladným. naopak jsem strašně rád, že se tahle diskuze schovává pod vynikající autorkou Reb. :-) v poslední době, jsem asi jak zelva píše poslal do "prdele" neskutečně hodně lidí, ale je zajímavé, že nikdo to takhle nevzal. každý kdo ví, čím si teď procházím a kde a jak trávím svůj "volný čas", mne nadmíru chápe. asi jsem vůl, ale snažím se maximálně věnovat jako samoživitel práci a hlavně svým blízkým, na nic jiného nemám čas. den má stále jen 24 hodin. nikdy jsem se netrápil tím, že jsem se odstěhoval daleko od rodiny a zůstali jsme "sami". očekával jsem, že i v době moderní komunikace udržím staré vztahy s přáteli a budu velmi happy. když jsem zhruba před pěti týdny měl narozeniny a žádný z mých "přátel" (vyjma rodiny) neposlal ani pitomou smsku s "hepy bersdej", vedlo mě to k ohromnému zamyšlení, že vlastně už delší domu si hraju na to co nejsem. a taky jsem si uvědomil, že se musím více věnovat lidem, kterým na mě záleží a kteří jsou se mnou. častěji s nimi posedět a vypít kafe s proužkama. rodina a s ní spojené povinnosti jsou velmi těžké břemeno a já se rozhodl ho vláčet. to že se pak kvůli tomu nedostanu třeba na sraz z vysoké ... ačkoliv bych tam rád šel. (sraz se koná tento víkend, já radši pojedu za mými holkama, které dnes odjely k babičce, tak abych byl co nejdříve s nimi a přivezl si je domů). jestli jsem špatný, tak mě ukamenujte. ale tohle není důvod, proč jsem se v písmáku vyskytl. i přesto vím, že z písmáku vznikají i dobré věci, dobré vztahy, dobrá přátelství.... i přesto se ale těším, až doma budu dělat další "proužkované".

gab_1
17. 10. 2005
Dát tip
...holky, co to ze mě děláte!!...já si přece nedělám srandu z cizího neštěstí a už vůbec se nestydím!!!:o)))....... teď jsem si vzpomněl - ženská má vždy pravdu a proto se raději stydím a už to víckrát neudělám...FAKT.......jsem rád, že mi nevěříte - díííík...:-)) ach jo - až mi ukápla slza do klávesnice!!:-))

gab_1
17. 10. 2005
Dát tip
...sacco: já jdu na proužkovaný!!!....:-))

zelva
17. 10. 2005
Dát tip
no kdybys mi někdy jako prozradil, kdy máš narozeniny a případně i číslo na mobil tak to bych ti sto pro něco pěkné napsala, ale vzhledem k tomu, žes mi to nikdy neprozradil tak bohužel žádné přání nepřišlo!!! Večer ti napíšu, teď mám za sebou tři hodiny biofyziky v kuse a mám toho až nad hlavu a o půl mě čekájí ještě dalsí dvě hodiny v kuse ošetřovatelských problémů a diagnostiky... a pak se budu odpoledně učit anču což sem sice děla celý víkend, ale v hlavě nemám skoro nic prostě tělo má moc kostí a svalů ale bohužel jen jeden mozek a ten je můj amusí se tö naučit...

_Rebelka11
17. 10. 2005
Dát tip
asi jsem jako obvykle mimo, protože zrovna nechápu tu tvoji poznámku, proč že je dobře, že je to tady pod mým dílem. Jsem ráda za to, jak jsi mě nazval a taky za to, že se něco u mě děje, ale nemám ráda, když se někdo hádá. I když tohle zrovna asi hádáním nazvat nejde, ale vy mě určitě chápete... k tomu, že jsi někoho poslal nebo neposlal někam nebudu radši nic psát, protože tohle se mě snad netýká... teda nevím, jestli lepší dostat žádnou zprávu než takovouhle, ale já si přece nikdy nestěžuju :-) navíc vím, že to máš těžký, ale k tomu se taky vyjadřovat nechci, protože jsem si to nezažila (už jsem s tím nevěděním trapná, ale nevím, proč se do toho míchám, když se mě to ani moc netýká)... jo a k těm tvým narozkám... ráda bych poslala, ale jelikož když ses ptal na ty moje, tak jsem se ptala i já tvoje a mám za to, že zrovna na tohle jsi mi neodpověděl... (hledala jsem to už o prázdinách i ve starých zprávách, kdyby mě klamala pamět, ale nikde jsem to nenašla,... víc to tady taky rozepisovat nechci a hlavně nechci nikoho zbytečně naštvat, protože kdyžtak umím přiznat chybu)... Jinak, sakra teď mi vypadl ten zbytek, co jsem chtěla napsat, což asi znamená, abych už byla zticha... gabe, ženská nemá vždycky pravdu (jen si to většina z nich myslí)... :-)

zelva
17. 10. 2005
Dát tip
neboj Reb budeš stopro v obraze, jen zas selhala komunikace na které si tak zakládám, prostě občas nemůže všechno fungovat tak jak by mě a tak se musí počítat s občasnou dysfunkci na to proč to všechno je tak jak to je mělo vliv mnoho věcí a stále ještě má vliv mnoho věcí. Ale hlavní problém je v tom že já když nemám opravdu ale opravdu čas tak si ho vždycky nějak udělám možná mi namítnete, že já nemám žádné závazky a že tudíž mám fůru času, ale u mě je to spíš tak že raději ho budu mít na úkor sebe než abych z tohoto důvodu nekomukovalas lidičkama které mám moc ráda...pokud teda oni chtějí komunikovat se mnou...vyjímku tvoří jeden človíček, u kterého se snažím navázat komunikaci já když z jeho strany vázne reb u svého díla stojíš o hlubší kritiku tak myslím, že tohle se ti splnilo :-)))

_Rebelka11
17. 10. 2005
Dát tip
želvi, to se mi teda splnilo... doufám, že tímhle se tady dost věcí vyjasnila a bude všechno v pohodě... ono záleží na každém, jak si čas zorganizuje, komu ho chce věnovat, komu ne a jak stíhá nebo nestíhá... nemám to sice s rodinou, ale v práci a taky dost šílený nervy mívám, ale to k tomu už patří, proto tuhle situaci posuzuju podle sebe a abych pravdu řekla hodně i chápu, asi to není jen o závazcích, ale i o náladě, ... atd. snad to bude v pohodě... :o)

zelva
17. 10. 2005
Dát tip
saccova reakce v poslední zprávě co mi poslal v září na kterou jsem mu už neodpověděla mě mrzí po dnešku ještě víc a má to co dělat s tím jak tady ve svém sahodlouhém výlevu píše, že se rozhodoval jestli pojede na sraz spolužáků a mě do zprávy napsal, že je samotář a že takové akce jakou jsem chtěla uskutečnim mu není zrovna vhod, že on prostě nemá rád akce kde se sejde moc lidí nás by tam bylo asi deset a to už je pro něj moc a taky napsal, že jen kvůli mě se měnit nebude já sem podle něj chtěla fakt moc a víš tak nějak sem si vypočítala, že by zrovna v tom září měl mít narozeni a tak sem to chtěla spojit příjemné s užitečných ale jestli je opravdu má v tom záři to sem se dozvěděla až dneska...ano ono hodně záleží na náladě ale taky na tom jak je kdo zvyklý komunikovat. Pokud někdo sedí celý den v kanclu kde zas tolik lidí nepříjde a tudíž není důvod komunikovat tak to pak člověk ani nepotřebuje nebo možná naopak a pak je tady to že člověk prostě nechce a když nechce tak já se klidně přizpůsobím nebudu se přece nikomu vnucovat. Sice teď vypadá že sem já ta ta špatná ale na to sem si už tak nějak zvykla a taky když nemám čas psát tak prostě nenapíšu a až ho mám tak napíšu a nebudu druhému že sice nám vůbec a to okecáv skoro v celé zprávě a pak teprve v jedné větě něco napsat a ukončit zprávu vždyť to je plýtváním času, který si prodruhého vyšetřil. Víš celé je to spíš o tom, že sem Vás všechny chtěla poznat a poděkovat Vám, že ste tady byli, když sem to potřebovala, pro každého sem měla a ještě stále mám takové dvě drobnosti pro štěstí. Chtěla bych to ještě jednou uskutečnit ale bojím že to dopadne jako teď naprostým fiaskem

gab_1
15. 10. 2005
Dát tip
zelvíku : to seš na podzim první člověk, kterej je s něčím, co sem udělal, spokojenej...díky moc...:-))

zelva
15. 10. 2005
Dát tip
vzhledem k tomu, žes mi nijak neublížil jak fyzicky tak psychicky jako někdo koho taky znáš tak to není zas tak težký...mě totiž stačí ke štěstí málo, ale i to málo je bohužel pro někoho moc, ale je lepší, že se vybarvil teď a ne třeba až za rok, i když už o mě ví hodně tak víc už se nedozví!!! A co tvoje ručka už je OK?

zelva
14. 10. 2005
Dát tip
zvláštní dílko, které sem nějak zasklila a až dnes na něj narazila, co jinak dodat samo tip a k výše napsaným kritikám sacco se začíná pěkně vybarvovat, ale gabíček to vylepšil tím slintošem takže sem velmi spokojená :-)))

_Rebelka11
10. 10. 2005
Dát tip
JeanJoche: ... tebe u mých děl vidím asi prvě, taky vítej a díky za návštěvu atd... :o)

JeanJoche
07. 10. 2005
Dát tip
Myslíš vážně, že chceš skočit? Naozaj krásná veta *

guy
30. 09. 2005
Dát tip
víry se ztrácejí a nacházejí ... v sebe nejčastějc ... to je jako s klíčema :-)*

_Rebelka11
30. 09. 2005
Dát tip
guy: vítej a díky :-))

sacco
14. 09. 2005
Dát tip
...další dílo, no to bych potřeboval tak ještě jeden paralelní život plný "volného času na sebe sama", to už ale asi nikdy nebude..... chjo......

sacco
13. 09. 2005
Dát tip
tak reb, na to dílo bych se těšil. a gabe - jsem přeci jenom chlap - ti jsou slintoši od přírody (jak je nazýváš ty), já to nazývám trochu jinak "rozsévač semene" - zní to mnohem lépe, i když je to to samé. to víš, týden slaměným vdovcem ... to udělá zatmění na mozku. ale myslím, že všichni víte, že to všechno jsou jen takové nevinné "tlachy". taky co jiného ode mě čekat, že? :-))

_Rebelka11
13. 09. 2005
Dát tip
s dílem uvidíme :-)) (znátě mě :-D) ... sacco, neboj, víme, známe... co čekat? hm, třeba další dílo? :-))

_Rebelka11
12. 09. 2005
Dát tip
sacco: jo, tak to beru :-) jsem se spletla, samo, že je to najednou (už jsem to opravila), i když vlastně ten název nevim proč je takový, jaký je... spíš by se to mělo jmenovat "plíživě"... pomalu se k tobě něco blíží a ty to nevnímáš do té doby, než to skončí a je pozdě... :-))) gabe, ani 21 nepomůže :o) otázka názvu vyřešena k spokojenosti? :-)) doufám, že jo...

gab_1
12. 09. 2005
Dát tip
...ono i najedou šlo...co mě všechno napadlo za kraviny ve spojitosti s původním názvem...:o))) ..."plíživě" - to už by byl horor!!:-)))

_Rebelka11
12. 09. 2005
Dát tip
gabe, já když si tam ten původní nechala, tak mě taky napadaly blbosti :o) ... tak plíživě se ti nelíbí... no neříkej dvakrát :-)))

sacco
12. 09. 2005
Dát tip
... plíživě najedou.... no to už není černá tvorba, ale morbidní tvorba, ale mohlo by to být docela zajímavé dílo. gabe a myslíš, že by došlo aspoň k těm jednadvaceti??? to víš, ono když by to bylo na holou,... nevím, nevím.... (sakra se červenám :-) )

gab_1
12. 09. 2005
Dát tip
sacco: dej pokoj!!!!! - ty seš fakt hroznej slintoš!!!:-)))

_Rebelka11
12. 09. 2005
Dát tip
g.+ s.: tak mám název a teď ještě dílko :-))) morbidní a pesimistické :-)) na zbytek - no comment!! :-D

sacco
09. 09. 2005
Dát tip
prolog s vlastním dílem se mi "bohužel" krásně spojil, ovšem v tu chvíli mi tvůj obvyklý pesimismus přešel do své skutečné negativistické stránky a to se mi nelíbí. zatím to býval takový "normální, všední" pesimismus. tohle je více, tak jak napsal gab, dávej bacha, aby jsi nedostala pětadvacet..... na holou....!!!!! t* (pro POVZBUZENÍ) :-)

_Rebelka11
09. 09. 2005
Dát tip
sac: už se bojím, nebít mě! :o) ...já myslela, že tu někdo psal, že je mírumilovný, poklidný a teď vyhrožuje bitím? :-))) to se mi nějak k Tobě nehodí :-) díky, žes přišel i za povzbuzení, pomohlo :-))

sacco
09. 09. 2005
Dát tip
sakra, no jo, máš pravdu. ale neboj, vyjímka potvrzuje pravidlo. a nějak jsem teď znovu koukl na název tvého dílka - ono se furt jmenovalo "najedou"???? nebylo to náhodou najednou?.... prostě jsem si uvědomil, že to mi k tomu nějak nesedí a myslel jsem, že se to jmenovalo jinak, nebo jsem si to asi sám špatně přečetl. no nevadí. to jen takový letmý ... v tuhle chvíli hladový... postřeh.

gab_1
09. 09. 2005
Dát tip
sacco + Reb:...tady se naskýtá otázka, jestli těch 25 pomůže...zatím bych zkusil 21, aby saccovi neupadla ruka únavou:-)))......já jsem najedený, ale podobnou otázkou jsem se taky zabýval...:o))

_Rebelka11
08. 09. 2005
Dát tip
Jeanne: lehce nabyl, lehce pozbyl :-))) Ba ne, už je to lepší, děkuju za navštívení :-)

_Rebelka11
07. 09. 2005
Dát tip
AŠ: budu doufat :o)) ... děkuju gabe, sama si už ani nevzpomínám :-D .. zase všem moc díky i Tobě, Markel, za zastavení atd... :-)

Jeanne
07. 09. 2005
Dát tip
víra se nemá ztrácet :)

neztrácej víru :o), nemá to cenu, ona se totiž stejně zase najde :o) t.

gab_1
06. 09. 2005
Dát tip
...v tom případě mám jediný dotaz - Kdy jsi naposled dostala na prdel?!?!?!? :o)))))

Markel
06. 09. 2005
Dát tip
moc líbilo - T

gab_1
05. 09. 2005
Dát tip
... mile pesimistický dílko...hezky popsaný život...doufám, že to neni o Tobě??...t*

_Rebelka11
05. 09. 2005
Dát tip
gabe, děkuju... a kdyby bylo? :o)

_Rebelka11
02. 09. 2005
Dát tip
Flavia: ... mně to přijde docela související, ale asi si to každý bude muset spojit, jak ho napadne... Drahtíku, jestli to nepůsobí depresivně proto, že to depresivní být mělo :o), děkuju. ...jinak Vám všem děkuju za zastavení, názory, téčka... díky.

Flavia
01. 09. 2005
Dát tip
To není špatné. Jen jsem nepochopila tu souvislost básně s prologem.


cherubinka
01. 09. 2005
Dát tip
prolog je nejlepší

T_O_M_
01. 09. 2005
Dát tip
hmmm... T

DRAHT
01. 09. 2005
Dát tip
Prolog i dílko jsou moc hezké, leč působí na mě trochu depresivně. Posílám TIP s přáním slunce v duši.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru