Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MĚSTSKÁ POLICIE INFORMUJE

03. 09. 2005
0
0
1779
Autor
houda

MĚSTSKÁ POLICIE INFORMUJE

Trvalé označování psů

Dnem 1. ledna 2005 nabyla účinnosti vyhláška hl. m. Prahy č. 18/2004, která stanoví povinnost každého chovatele psa chovaného na území hl. m. Prahy nechat psa staršího 6 měsíců trvale označit mikročipem nebo tetováním a do 30 dnů od tohoto úkonu se přihlásit do evidence chovatelů psů vedené Magistrátem hl. m. Prahy. V případě, že pes nebyl před účinností této vyhlášky uvedeným způsobem označen, je třeba to provést nejpozději do 12 měsíců ode dne její účinnsoti, t.j. do konce roku 2005.

Bc. Dušan Machoň, ředitel OŘ MP Praha 3

 


zana_zana
05. 09. 2005
Dát tip
koniec sveta:(((

Gonsales
05. 09. 2005
Dát tip
a co kdyz ma ten pes nahlaseny trvaly bydliste jinde nez v praze ale momentalne v praze zije?tudiz tam ma v podstate prechodny bydliste bude tam chovany jen po urcitou dobu..tak ma bejt oznacenej nebo ne?pripadne dotazy muzu smerovat na veskerou mestskou policii nebo jen na pana Machone?

houda
05. 09. 2005
Dát tip
tohle je informace z bulletinu Prahy 3, měl by ses informovat tam, kde bydlíš... já myslím, že rozhoduje trvalý pobyt...

Chiba
04. 09. 2005
Dát tip
Nejen že pláčeš (nebo křičíš ?) na cizím hrobě, ale jsi rovnou i na špatném hřbitově.

houda
04. 09. 2005
Dát tip
so what: já myslím, než se nadějeme... (ty šidítka zatím můžeme ještě odkládat) chiba: já jen připomínám a k tomu přece hřbitovy jsou, ne? 2xzana: to už existuje v podobě elektrického obojku na dálkové ovládání, měli jsme to doma půjčené, dali jsme si zkusmo šok a pak jsme to nechali ležet na skříni...

So_what
03. 09. 2005
Dát tip
a za jak dlouho to bude aplikováno na nás? 8¨-)

zana_zana
03. 09. 2005
Dát tip
uz je...v mobile..a kreditke...a tak:) chudatka hafani urcite sa najde niekto,kto vymysli pre nich aj cipove elektrosoky ak nebudu posluchat:((

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru