Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fašistovi z autobusu 218

18. 01. 2001
2
0
3131
Autor
pauper

16. 12. 1993 Kopýtko, Kopýtko Ten má tvrdou pěst Jeho vzletná chytrost Dotýká se hvězd (Věnováno fašistovi z autobusu 218)
Merle
26. 01. 2001
Dát tip
nevím printe, co se od koho učíš, ale pokud se potřebuješ vytlouci, radši použij mě než někoho míň otrlýho :-(

Print
26. 01. 2001
Dát tip
Dík za radu!!!:-))) Určitě použiju, příležitostí mi dáváš dost!:-)

pauper
26. 01. 2001
Dát tip
Panove, nehadejte se, prosim, pod mym prispevkem a pouzijte jine forum. Dik..

Merle
25. 01. 2001
Dát tip
Print: tvůj poslední příspěvek je tak konstruktivní a vysvětlující že se ti předem zase vrací zpátky :-( Vio :-))))))

Print
25. 01. 2001
Dát tip
Ale Merlíku, jen si kopni...když ti to dělá radost! Mně to jen prospěje!:-))

Merle
25. 01. 2001
Dát tip
printe, ne já si nepotřebuju kopat, to tvoje kritika byla kopnutím... a víš co? úplně zbytečným...

Print
25. 01. 2001
Dát tip
Jasně..., nejspíš jsem se to naučil od tebe! Což mě docela mrzí...

Vio
22. 01. 2001
Dát tip
Ty jo, a tos mu tam jako recitoval? Seš dobrej, mě by v takové chvíli asi těžko něco napadlo ;-)

Vojtek
22. 01. 2001
Dát tip
Vio: chááááááááááááááááááááá :-))))))))

sulahfi
21. 01. 2001
Dát tip
Ad Vyjan: Ten nápad s přilepením autora do čítanky není vůbec špatný ! Nebylo by to krásné - pauper zafixován vedle své říkanky, z jater maje užíráno zlotřilým fašounem Kopýtkem ... školáci vycházejí na protifašistickou manifestaci za skandování oněch slov a na vysvětlenou drží transparenty s comicsovým náčrtem objasňujícím celou zápletku. (Jen dříve narození pozorovatelé zívnou: "Jóoó, takové věci už tu bývaly.")

Vyjan
19. 01. 2001
Dát tip
Nerozčiluj se, papouchu, a nemusíš mi hned omlátit o hubu sešit s mými básněmi. O ty nejde. Chtěl jsem prostě jen naznačit, že v téhle básničce nenacházím špetku poezie, ani vtipu (což v tvých blbůstkách nacházím skoro vždy) - prostě si jen někdo stěžuje, že ten, kdo mu chtěl dát po hubě, je blbec a fašista. Taky jsem si z vašich ohlasů nevšiml, že by vás nějak zaujala samotná básnička. Následná diskuse je pouhá drbárna o facce, která vůbec nedopadla. Sulahfi navrhuje, aby se ta básnička dala do čítanek - ale to byste k ní museli přilepit taky paupera, aby každému vysvětloval, o co jde. Sama o sobě tato báseň neobstojí, potřebuje autorův komentář jak dřevěnou nohu. Trvám dál na tom, že tohle není báseň, prostě se pauper svěřil kamarádům , aby si mohli společně zanadávat. A to myslím vážně, už beze srandy.

Print
19. 01. 2001
Dát tip
Vyjane, ale to je vcelku tvoje privátní věc a nechápu proč to ventiluješ. Někteří nemusí nacházet v tvém díle to, co nazýváš poezií. Takže trvej na svým a hlavně se nerozčiluj!:-)

Miroslawek
19. 01. 2001
Dát tip
Panenko Maria Podrpenská, vidíš to?

Vyjan
19. 01. 2001
Dát tip
Prosím vás, trvám si na svém, najděte mi někdo v díle nahoře to, čemu říkáte poezie. Předem děkuji.

Print
19. 01. 2001
Dát tip
Vyjan: Kdybys víc hledal, než trval, tak bys možná našel sám!:-) Pokud tvoje rádoby lačné dotazy po "nalezení" jsou jen zástěrkou pro tvůj kategorický a imperativní názor, tak se mnou nepočítej. Kdybys byl upřímný, tak bys řek svůj názor narovinu a ne tímhle dost nechutným způsobem, který si hraje na jelimánka!:-) Zdravím zadem!:-)

hermit
18. 01. 2001
Dát tip
Poděkuje Ti, nebo Ti nepoděkuje za přízeň básníka? :-)

Miroslawek
18. 01. 2001
Dát tip
Nebyl to spíš zdivočelý důchodce?

pauper
18. 01. 2001
Dát tip
Ne, byl to regulerni skinhaed v bombru a chtel mi dat pesti :-)

Miroslawek
18. 01. 2001
Dát tip
a nastavil jsi mu i druhou tvář nebo jsi ho sejmul?

sulahfi
18. 01. 2001
Dát tip
z ideologických pohnutek dávám TIP (snad to někdy zařadí jako říkanku do učebnic 1.stupně) + dodatek autorovi: jistě ale chápeš že nějakym ironickým zvedákem na solar plexus inteligence tyhle lidi vůbec nedostaneš (jak naznačuje M. platí na ně jen argumentaci jim vlastní)

pauper
18. 01. 2001
Dát tip
Byl velky, silny, ozraly a nastesti jen hrozil. Ale tvar jsem mu temer nastavil :-))

Print
18. 01. 2001
Dát tip
:-)))) !!!! *!

Vyjan
18. 01. 2001
Dát tip
Prosím vás, vysvětlete někdo zimou zpitomělému vlkovi, co to má společného s poezií?

sulahfi
18. 01. 2001
Dát tip
asi moc ne - ale podobných "mimopoetických" takékritik už jsem za svou nedlouhou návštěvnost v Písmákovi viděl spoustu (za všechny nelze nezmínit debaty o vegetariánství), a tak jsem se tentokrát přidal

Vyjan
18. 01. 2001
Dát tip
Prosím vás, a to úplně na začátku je básnička?

Ženatej
18. 01. 2001
Dát tip
Vyjan: Jako - co bylo úplně na začátku? To je taky na dlouhou diskuzi. :-)

Rivka
18. 01. 2001
Dát tip
:)))))))))) Já vím, že to zas až tak k smíchu není:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru