Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Srdce na rožni

18. 01. 2001
2
0
844
Autor
L1

Na tohle téma už tu toho bylo asi více, ale ... každý si tím musí projít ;)

Tak už jsem tě holka včera zapomněl, jako kdybys ani nikdy nebyla, - a nejsi a nebudeš ! - napíchnu své malé srdce na rožeň, po tom žáru ať si klidně dodýmá. Tak když jsem se holka včera rozpomněl, že jsme kdysi našli cestu do kina, - a už nikdy nepudem ! - přiložím vzpomínky staré na oheň, odlétají za tebou, či spíš jinam. Tak jsem si ti holka dneska ráno rád vzpomněl, že ses mi s každým dnem více líbila, - a líbíš a budeš ! - dívám se na škvarek srdce záludně, co kdyby se ještě někdy vrátila? Asi ho sundám...
Zvlastni
15. 06. 2005
Dát tip
No líbí, dávám tip, ale to je hrozně starý, ty už sem určitě nechodíš, co?

Lowlander
25. 04. 2003
Dát tip
No... blbůstky se mi líbí víc...

Miroslawek
18. 01. 2001
Dát tip
Hmmm ... (to jsem toho řekl, viď)

Lampář
18. 01. 2001
Dát tip
Ten začátek téměř Kainar ... konec je na Kainara moc optimistickej :o) ... nicméně ddddobrý

Vyjan
18. 01. 2001
Dát tip
Tak poslyš, mladej, dyš už to chceš vosolit tím správným slovním matrošem, tak si musíš dát bacha, abys do toho nesral ňáký ty spisovný svinstva. Nebo je to naschvál, že sou první tři verše drsňácky a další dva spisovňácky? Kurva, to by byl drsnej vejnález...

Lampář
18. 01. 2001
Dát tip
hele, asi tipnu ... :o)

L1
18. 01. 2001
Dát tip
Miroslawek : no samozřejmě žes nepotěšil, radši bych dal přednost tomu, že se někomu z mé básničky udělá špatně (aspoň nějak na něj působí :) než když jenom hmmí... Lampář : no jo, ale když já jsem občas i optimistickej (mimochodem, nevrátila se) ... a depresivní básničky by taky nějaké byly, třeba se brzo rozhodnu, že je tu hodím ... abych lidem zkrášlil jarní euforii ;) Vyjan : mladej si teď není moc jistej, asi se ztratil v hledání dvou či trojverší... jediné co může odpovědně říct, že při psaní básně češtinu nijak nepřepínal, celou dobu zůstalo nastaveno "Česky - jak zobák narost"

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru