Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pavouček

06. 09. 2005
0
0
984
Autor
Hany

Pavouček

 

Duhový pavouček prochází se po jemném ostří kopretin okvětních lístků a hladově sleduje tanec měsíčních paprsků. V jeho temných očích se odráží vzduch hledající ztracené hodiny. Roztrhané pavučiny hýbou se v jeho dechu. Mraky víří prach a nedají mu klidu dokud nepůjde spát. Jeho těžké střevíce zanechávají kamennou stopu, tak jako jeho srdce, jenž spaluje všechny mosty a čeká než přijde déšť. Smyje z něj ten pocit viny, beznaděje, aby mohl zase pít svůj nápoj štěstí. A nemusel se ptát: “ Co chcete?!” Rozbila se mu skládačka, života. Nenajde ty správné kousky, už nebude mít klidné spaní, jen se bude bát promluvit. Bude se procházet ulicemi a hledat. Snad jednou najde. Houpe se na niti jako vánoční ozdoba. Jeden prudký pohyb a .....................

Koupí si houpacího koně a uplete mi svetr s kytičkami, ráno vstane a opaří se sněhem, který nikde není. Posvítí si nefungující žárovkou a bude mu svítit žaludek. Vyběhne ven, bude chtít křičet, ale do ksichtu mu spadne hromada jehliček.

Začne skákat do tmy a hledat nafukovací srdce, aby ho mohl

konečně vzrušit nebo zrušit? Chachacha. Aby prasklo a měl

konečně klid z toho šíleného světa a všeho kolem. Aby mohl

konečně malovat, mluvit, milovat, a dávat růže a ..............a

konečně na chvíli být šťastný a žít. Ale je to jen sen, co

praskne jako bublina a z ní vyleze duhový pavouček prochází se ..............................


kvetanov
13. 09. 2005
Dát tip
CHci se vrátit na seznam děl aniž bych kritizovala a znaménko Zpět mne nepustí

Jollo
12. 09. 2005
Dát tip
to je taková básnička

kvetanov
06. 09. 2005
Dát tip
jemné snové a milé

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru