Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

*** (O věčném katafláku, zelené plísni, abstraktních slonech a dalších fenoménech současného světa)

18. 01. 2001
2
0
1448

Máslo v modrém obalu a zelená plíseň chybí mému domu stejně jako sklep. Pružinka bez konce stala se podstatnou perly, cvočky v záclonách hnízdí Eurosport Předlouhý nůž v skleněné lahvi a duhově slizké tvary vpíjejí se nad p a všechen lesk bezzubých lososových Kanaďanů podoben je šroubeli. Věčný kataflák vznesl se s třepetavým přednesem nad vrcholky kacířsky znějících tatarských vzpěr a jiných traverz a nosníků vstříc lepším bludům o tabákových výrobcích, o pravé tváři Edvarda H. Griega a o osudu dvou hadů a zedníka, kteří se odebrali do daleké Žiliny s cílem stvořit abstraktního slona. Již den uplynul od mého setkání s úsměvným drakem a odhmotnělostí tvarečků anebo tvorečků, jen štěstí, že je leden, který vlastně ani nezačal, a den není takový jak se zjeví, vždyť ve zdech naproti klikyhákům nebudu úplně sám nikdy, chápete to ?
PetrViP
22. 02. 2001
Dát tip
tohle mě bere. i když takovýhle věci nemám zrovna v oblibě, tak tuhletu jo.

vulpecula
02. 02. 2001
Dát tip
Jůů :-) takové věci se mi líbí:-) Automatické psaní jsem raději nezkoušela:-)kdo ví, co by se dostalo na povrch:-)

Vio
22. 01. 2001
Dát tip
Ano? Radši nehodnotím...

Vojtek
22. 01. 2001
Dát tip
Některé obraty jsou dobré....

Cavalera
19. 01. 2001
Dát tip
TIP

Pája
19. 01. 2001
Dát tip
Chtěla bych vidět tvou hlavu. Zevnitř.

Miroslawek
18. 01. 2001
Dát tip
Bez těch rekvizit by nic nezakrývalo neživotnou nudu.

Pája
18. 01. 2001
Dát tip
Nechápu, ale některé obraty se mi líbí (o osudu dvou hadů). I když nevím, co to znamená.

Neznamená to v podstatě nic, není na tom co chápat, je to prostě automatický text.

Silvinka
18. 01. 2001
Dát tip
Automatické texty ma teda za srdce nevzali, i keď poznám umelcov, ktorí takto vytvorili skvosty.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru