Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neexistující nebe

08. 09. 2005
0
0
1010
Autor
Clarky

je to taková menší úvaha. Neberte to vážně Clarky Neexistující nebe (psáno v pekle) by Clarky =))

Nebe pro mě bylo vždy dost daleko na to, abych se tam dostala, ale natolik blízko abych si představovala jaké to tam je.

Projít v andělsky bílých šatech skleněnou bránou, a rozhlédnout se kolem. "Sakra, co to mám na zádech? Jej, já mám opravdu křídla?"

"blonďatý andílek"
To je cvoklý =)
V nebi by mělo vše být vnímáno pozitivně, i těch mých 165cm výšky =( Na přivítanou božský polibek od toho, ze všech nejsvatějších(i když stvořit muže od něj nebylo až tak moudré, no ale to bych tu jinak nebyla. Jediné co mě mě mučí, trápí a ubíjí je láska mužů a láska k mužům)

A dál..

Že by ubytování bylo také nadpozemské? Hmm, obrovská postel.. s nebesy(doslova hvězdy nad hlavou)

Co projít se někam kde jsem donedávna žila? Pardon, proletět.
Lidé na zemi by se mým odchodem moc netrápili. Třeba v Africe :)
Plakali by ti co jsem milovala? Ti co jsem měla ráda? Nebo ti co jsem z duše nenáviděla? Asi ano. Štěstím.

Bohužel nevím jak to tam je.
Vždycky jsem měla blíž k peklu.
Ten žár v sobě neutajím.

Gonsales
08. 09. 2005
Dát tip
mas tam par pravopisnych chyb a preklepu ale jinak je to docela zajimavy...treti odstavec je takovy divny plkani ale jinak celkem v poho;)

Clarky
08. 09. 2005
Dát tip
Promin, psala jsem to narychlo =) už jsem to opravila. Pokud tam najdeš ještě něco, napiš mi to prosím díky.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru