Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Boži pomoc.

11. 09. 2005
0
0
959
Autor
Jaromir_D


Byl program na televisi, kde říkali lidem. Jak budete věřit v Pana Ježíše, tak nebudete mít žáden problém. Řeknete Pane Ježíši já ten problém dávám tobě abys mi ho vyřešil. A nemusíte se starat, on to pro vás vyřeší. Není to pravda, a je to omylné učení.
Je dokázáno že když budeme věřit, tak problémy budeme mít. Jenom jaký bude rozdíl že budeme klidnější a nebudeme panikovat. Sami to víme že v klidu rozřešíme problémy správně a nenaděláme si více problémů. Neukvapíme se. Vždyť máme známé přísloví, PRACE KVAPNA MALO PLATNA. No tak co mnam to říká, že když se neukvapíme, tak ta práce na tom naším problémů bude úspěšná.
Vždyť v dnešní době studovali a studují na Univerzitách lidské chování, a máme také hodně článku že lidí co meditují a neb se modlí, tak jsou na tom lepší než kdyby to nedělali.
Možná že když meditujeme a nebo se modlíme, tak máme větší víru v sebe. Vždyť se také říká že tak jak se cítíme a jak myslíme, tak takoví jsme.
Nechci to moc roztahovat, a myslím si že to bude rychlejší, a kratší, když to napíšu tady v tej básničce.

Boži pomoc.
Panů Bohů já starosti dál,
teďka čekam na pomoc.
Tak jsem seďel nic nedělál.
uďela to vyšši moc.

Já jsem přece často slyšel,
že Pan Bůh mi vždy pomůže.
Ale teď jsem na to přišel,
že člověk seďet nemůže.

Mužu seďet do nekonečna,
žadna pomoc nepřijde.
Víme že to pravda věčna,
že líný s toho nevyjde.

Dobrou pomoc já dostanu,
když sám se budu snažit.
Jestli z židle já nevstanu,
jak se mi má dařit.

Panů Bohů já ďekuji,
za sílu, zdraví, co já mám.
Někdy se sám obdivuji,
jak to snadno uďelám.

Komu Pán Bůh pomahá,
tomu, co se čini.
Pomoc lidem nedavá,
co jsou pořad liní.


Diana
12. 10. 2005
Dát tip
Velice správná myšlenka. Píšeš mile a dobře to myslíš. Nejsi Čech, viď? je to znát (ale ne moc). A na to předchozí kritiky narážejí. Ale nevzdávej to! Všechno zvládneš, budeš-li chtít.:-)))

Joe_Black
11. 09. 2005
Dát tip
tak požádej o dar umět psát (a k tomu se zkus trochu učit)

solomon
11. 09. 2005
Dát tip
achach ach oj to ne kdybys byl malý retardovaný mladík kdesi v zapomenuté třídě na konci pekla...... tak jo ale jinak ne

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru