Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Paní vesmíru

19. 01. 2001
2
0
1615
Autor
Eowyn

abych nezapomněla, tuhle básničku, blbůstku, či jak chcete, bych ráda věnovala svojí kosmické sestřičce (ona už bude vědět) a také nebeské dívce Menelian. I vesmír má svého vládce...

Měsíc je jak světadíl v moři,

hvězdy jsou jak ostrovy.

Jedu na svém hvězdném oři,

cinkají mu podkovy.

 

Já jsem paní,

paní noci,

hvězd, měsíce,

silné moci.

 

Dávám pozor na své hvězdy,

ať střeží mé tajné vjezdy.

Sem tam nějaká mi spadne,

tam na zemi rychle schladne.

 

Zatím je jich stále dost,

postavím z nich hvězdný most.

Ale musím dávat pozor,

hvězdy osvětlují obzor.

 

Já je všechny ráda mám,

mám tu z nich i hvězdný chrám.

Miluji tu nekonečnost,

chci tu být na celou věčnost.

 

Asi budu pořád věrná,

já jsem totiž nesmrtelná.

 

...já jsem PANÍ VESMÍRU.


Ageran
29. 03. 2001
Dát tip
:-)

Katerina
11. 02. 2001
Dát tip
Mne myslenka na nekonecnost zpusobuje simrani na zadech, hlavne kdyz se u toho divam na jasnou nocni oblohu... nebo ctu tuhle basnicku :-))) Nevyznam se, ale myslim, ze je to kvalitne napsany.

Ansel
28. 01. 2001
Dát tip
těch vládců bude asi víc, ale líbí se mi jak jsi se nominovala :o)

Eowyn
23. 01. 2001
Dát tip
Skleboun:Já si ani neuvědomila, že ta první sloka má jiné rýmování:))) Je to asi tím, že jsem kdysi vymyslela první větu a ta pak dlouho ležela někde na dně šuplíku. A pak jednou jsem jí našla a začala vymýšlet další verše a sloky. Možná sny, možná ne, kdo ví...

Eowyn
22. 01. 2001
Dát tip
Můj charakter?? No když myslíš :)) Možná ano... :))

Uprimne...je to roztomile...az moc.Nelibi se mi skladba slov,rytmus nic moc,ale napln ma celkem smysl,ale stejne jako v Promene,neni to dodelane,na me to takhle pusobi...tentokrat TIP dat nemuzu...vsak pis Eowyn,jen pis...delas mi radost :))))

Skleboun
22. 01. 2001
Dát tip
roztomile? Ano, to je to spravne slovo...prijde mi, ze jsou to sny nejake male holcicky (nic ve zlem! :)). Jinak by me taky zajimalo (po technicke strance veci), proc ma prvni sloka rymoavni jine, nez ostatni..je to zamer? Ale hlavne ze sestricku to potesi...:)

Menahen
21. 01. 2001
Dát tip
To je moc hezké, dam ti tip. To je jako pohádka na dobrou noc, nebo něco jak. je to opravdu moc hezké! Dekuji ti ó Eowen z Rohanu!

Ansuz
21. 01. 2001
Dát tip
Je to úžasně roztomilé. Věřím, že to vychází z charakteru autora.

Eowyn
19. 01. 2001
Dát tip
Kdybych si to měla kritizovat sama, tak napíšu akorát to, že je to docela roztomilý :))

maty
19. 01. 2001
Dát tip
Přeji ti,kotě vesmíru,moc kritik a samé roztomilé.Pohladím tě tipem

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru