Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BEEEE....

19. 01. 2001
0
0
1344
Autor
jeorenny

:-((( Drahy,

...povez,kdy clovek dokaze zmoudret,aby si umel uvedomit sve chyby drive,nez je udela?
Ženatej
19. 01. 2001
Dát tip
až bude po mně... to budu samá ctnost! (už ti nic neřeknu) Stejně ti kašlu na řeči! napsal klasik...

Cavalera
19. 01. 2001
Dát tip
Uvědomit si, že je něco blbost ještě než to uděláš není žádný problém. O tisících věcích každý z nás věděl dopředu, že je nemá dělat a co se stane, když je udělá .. no a stejně je udělal. Je to o něčem jiném než o uvědomění si i s ohledem na to, že spoustu věcí si neuvědomíš, ale změnilo by se něco kdyby sis je uvědomil? Občas. Hlavní je nakonec překonat sám sebe. Svou tvrdohlavost, ješitnost, pýchu, aroganci a spoustu dalších vlastností. A kdo to dokáže? Já ne a ikdyž občas zalituji, vím že je parádní si vyměňovat obvazy na rozbité papuli:-))) (obrazně:-)) Jo ale zase jen někdy ... takže si nevybereš, nic nevyřešíš, nezmoudříš a když jo, tak nepřekonáš sebe a když i sebe překonáš, Ti druzí Ti daj po papuli tak i tak:-))) ..... ostatně stejně jako dostanu jako já teď ...:-)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru