Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kardiologicka uvaha

11. 09. 2005
0
0
843
Autor
malir

Mám v srdci díru, jak v sudu co jsem vezl do šrotu.
Jestlipak by si takové srdce vzali na transplantaci ?
"Pane máte v srdci díru, je puklé. Takové nemůžete darovat!"
Dělají se dárcům testy na kompletnost jejich pumpy ?
"Po testech krevních skupin, nemocí atd. jste neprošel psychotesty, bohužel s takovým srdcem se nechte zpopelnit."
Vidím příjemce mého orgánu kterak se probouzí z narkózy. Šťastný že žije, zjišťuje, že v jeho nové součástce je díra jak vrata. Na papírový kapesník sesmolí závěť, odkáže barák ženě, peníze dětem a své nové srdce tchýni a odpojí se od přístrojů.
Možná mi ho spraví v opravně kopacích míčů. Ta díra vlastně taky vznikla od kopaček.
"Srdce není míč panáčku, takhle pevné nitě tu nemám. Srdce musí vydržet větší kopance než ligová mičuda."
Co s tím, je to má největší a hlavní erotogenní zóna. Můžu si dát inzerát.
"Mladý muž s dírou v erotogenní zóně hledá stejně postiženou ženu."
Jo jo, zatím to proleji alkoholem, je to sedativum, zmírňuje bolest.
Smeesheck
24. 11. 2005
Dát tip
Alkohol bolest nezmírňuje....jen jí odkládá a otupuje..
Je to hezky napsané.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru