Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Naznak lasky?

12. 09. 2005
0
0
492
Autor
meniak87

omlouvam se za diakritiku. ale nemam ceskou klavesnici

Naznak lasky?

Sedel jsem v aute na miste spolujezdce muj otec ridil a za mnou sedela ma mladsi sestra a dlouho jsem premyslel a nedokazal jsem usnout. Premyslel sem o tom co jsem prozil a porad jsem mel v hlave jen jednu myslenku. Pristich par hodin mi melo zmenit zivot. Ano opoustel jsem svuj rodny kraj a na nejakou dobu jsem se chystal do zeme svobody. Do Ameriky.
Myslel jsem na to co muze prijit, na to jak se domluvim, na vsechny co opoustim. Muzu priznat ze jsem asi na nikoho nezapomnel. Se vsemi jsem se v duchu loucil, alespon docasne. Bylo neco pred pulnoci a nam zbyvalo jeste asi pul hodiny do Prahy. Za par hodin budu sedet v letadle a vydam se na cestu pres pul sveta. No jsem na sebe zvedav. Myslim na sve pratele a zacina mi byt pomerne ouzko, spis jsem znacne znervoznel. V tomhle duchu jsem pokracoval az do naseho hlavniho mesta, mel jsem dojem ze ta pulhodina utekla strasne rychle. Prijeli jsme na Bilou horu a zastavili pred domem me starsi sestry. Ta nas se strasnou radosti vytala a vedla takove ty bezne reci, jako kde jsme tak dlouho a jestli nemame hlad. U ni jsme tedy lehce povecereli, I kdyz bych spis rekl, ze snidane byla bliz, ale co hlad jsme meli. Pojedli jsme vsichni spolecne a povidali si o tom jake to tam bude. Moje starsi sestra tam jiz taky nejakou dobu zila a tak me uklidnovala. Ale co je to dnes hodne popularn a kazdej kdo si to prozije ma vlastni smisene pocity. No bylo to kolem jedne rani kdy jsem rekl ze jdu na chvili spat. A tak se vsichni zvedli a postupne se uchylili ke spanku.
Rano kolem ctvrte jsem vstal a citil jsem se pripraven, krapet nedospale ale po trech hodinach spanku co by se dalo ocekavat . Oblikl jsem se oplachl jsem se a cekal az vstanou ostatni. Po lehke snidani jsme vyjeli. Ano jeste vetsi sranda byla to , ze dnes jsem stal poprve na letisti. Po vstupu do haly jsem se pomoci meho otce zacal orientovat kde co je. Mel jsem najednou pocit jako bych jel jen na vylet a prislo mi to vsechno strasne zajimavy. Ve chvili kdy jsem svuj kufr hodil na pas a nechal jsem si potvrdit letenku, se za mnou objevila skupinka dvou starsich muzu doprovazejici mladou sympatickou divku. A hned se me ptali kam mam namireno. A kdyz jsem prohlasil ze letim do Atlanty, tak se me hned jeden z nich zeptal jestli bych letel spolecne s jeho dcerou. Nebyl jsem proti, na takovouhle cestu je lepsi nebyt sam. Ona vypadala strasne vyplasene, ale bylo to roztomile, Ano jam el taky nervy v kyblu ale ja je umim potlacit, tak jsem ji povzbuzoval. Tak tedy jsme prosli skrze kontrolu a pak uz nasledovalo jen posledni ocni kontak s rodinou a vyrazili jsme dal chodbou. Rikal jsem : “ted je nejakou dobu neuvidime, tak hodne stesti” . Ano najednou i ja jsem citil jakesi vzruseni.. Asi po pul hodine cekani jsme nastoupily oba do letadla. Bylo to nase prvni letadlo ve kterym jsme kdy leteli. Moc jsme se zatim nebavili, jen jsme si rekli jmena a oba cekali na to co se bude dit. Nevim co si o me myslela ona, ale muj nazor na ni byl pomerne slozity. Cekali jsme jeste nejakou chvili a tak jsme si o sobe rekli par zakladnich udaju a ja ji trochu uklidnoval. Kdyz se najednou letadlo rozjelo, mel jsem takove nejake sevreni v hrdle. Ted prisla ta nejlepsi chvile, letadlo prijelo na runway a prudce se rozjelo a nas to pomerne uzemnilo do sedadel, ve chvili kdy se letadlo odlepilo od zeme me chytla pevne za ruku a ja jsem uchopil jeji. Toto sevreni rukou trvalo az do deseti tisic metru pak jsme se pozvolna pustili a zacali si tak nejak vic povidat. Mela nadherny oci a I kdyz v jejim hlase byl citit strach bylo to nadherne. Po hodine jsme pristavali a situace se opakovala, tentokrat uz s vysokou duverou. Pristali jsme v Bruselu a prozili si takove ty problemy co na letistich byvaji. Nove letenky, vyslech od letovych kontrol atd.. Po techto problemech jsme opet jsme nasedali do letadl. Listky jsme ted sice meli kazdy jinde ale I to neni velky problem. Sedl jsem si zatim vedle ni a cekal jestli to misto nekdo ma, ze si pak presedne. Situace dopadla mnohem lepe. Prisel vysko chlapek, pravdepodobne american a hned rikal ze at klidne sedim ze si sedne vedle ze tam sedi jeho matka. Proc ne vyborna situace. Najednou jsem citil ze ma samota me opet opustila a byl jsem tu opet s ni. Nasledovalo dlouhych 10 hodin v letadle. Ktere letelo do Atlanty a nase konverzace se znacne rozvinula. Nedokazete si ani predstavit jak nadherny cas to byl. Kolem nas jen lidi kteri na nerozumeli, a my jsme se naramne bavili nad nasima sbirkama casopisu, nad vtipama, proste bylo to fajn, vzajemna duvera vzrostla na neco vyjmecneho………
-A pokud se tato cast alespon nekomu libila, casem pridam i druhou



Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru