Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dívka z houslí stvořená

14. 09. 2005
3
0
2028
Autor
Elanor

nedokončené, snad proto, že se usmal pri té vzpomínce na cizi divku a mě vyschnulo v duši (Vortexxovi a Dlouhoručkovi...)

.jsem

divka

stvorena

z tonu housli,

 zachvem jedne

 struny

narodila

se ma

duse...

v tom

 neznem

drevu je zaklet muj zivot...

v te tme uvnitr, tam jsem se naucila

 citil lasku, tam jsem se naucila vnimat,

 kdyz on hral a jeho prsty se dotykaly

mych strun...mel zavrene oci

a misto not v hlave mel jen onu divku,

nehral, on se s ni miloval a jedine hudba

 mu to dovolila...

 


zelva
08. 02. 2006
Dát tip
krásné...tip

Elanor
19. 09. 2005
Dát tip
jsi na mě tak hodný miláčku :)

Elanor
18. 09. 2005
Dát tip
Permon: Asi už jsi zapoměl... Hrbol : p.s. no jenze, kdyz to tedka opravim, tak uz nedam housle ani kdybych se postavila na hlavu...chm?odpustis mi takovou bohobojnou pravopisnou chybku?

celer
15. 09. 2005
Dát tip
Jo tak to se pak stane nepříjemností... Jen, jen, jen....jen mně to napadlo...To je furt dokola... Každý záchvěj , či podobný impuls je neuvěřitelně cenný a mnohdy je lepší neuzavírat dílo do okovů myšlení... VIVAT SPONTÁNOST.. Je to jako v malbě.. ;)

celer
14. 09. 2005
Dát tip
Citem okouzlena...možná je to srdeční příhoda..:) Anebo jen tak háádanka... zamilovaná? No, rozhodně by tomu diakritika neuškodila.. Tak příště..

Elanor
14. 09. 2005
Dát tip
jen me to napadlo, zamilovanost v tom asi není , ale k ty diakritice ti musím říct, že tenhle font ji nedovoluje, takže místo čárek a háčků, by tam byly mezery...

Carodej
14. 09. 2005
Dát tip
Hezké spojení vizuálu a textu...:)

Elanor
14. 09. 2005
Dát tip
Roman : dík za típ a do tej kytary řež dál, třeba mě pro tebe specil něco napadne.. :) Carodej: :) tak vse je jednou poprve Hrbol :jo jo, pravdu dis..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru