Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

POLITIK PEPA

26. 01. 2001
0
0
903
Autor
slon

POLITIK PEPA Jednou doma velký chytrák vyřešil svůj těžký mindrák. Proč pracovat- toť logika vždyť je tady politika. Nejsem žádnej blbeček českej já mám mozeček. Zachráním se od kolapsu namastím si vlastní kapsu. A od slov měl blízko kčinu nepocítil žádnou vinu. A tak tenhle psychomarod oklamává celí národ: Cena masa půjde dolů peněz budete mít horu. Vašim nářkům nechám průchod desetkrát vám zvýším důchod. Nejsem já tu nadarmo pivo bude zadarmo. Krásně se nám bude žít zavládne tu blahobyt. Já jenom Váš hájím zájem vpříštích letech snížím nájem. Že jsem hodný bude zvyk já jsem dobrý politik. Tak tak si Pepa zlákal lidí že obere je, jasně vidí. A taď doma mne si ruce jó to bude revoluce. Lidé zaslepeni řečí spokojeně doma mečí. Nechali si namluvit že jim jednou bude líp. Na budoucnost už se klepu hlavně musím zvolit Pepu. Pepu všichni budou chtít to je dobrý politik. Jenže ten co žere müsli tomu to furt dobře myslí. A tak se svým moc zlím psíkem nažhaven jde za Pepíkem. Co máš vole za řeči chceš vyhynout po meči? Nenechám tvůj větřík vát obrat ty chceš tenhle stát. Odhalils mě chlape sbřichem jsem však velkým politikem. Za hranice půjdeš ven nezkazíš můj velký sen. Tak chlap chudák musí ven Pepíkem je poražen. Nažhaven však za propisku na Pepíka poslal BISku. Trocha peněz všechno spraví BISka Pepu neprozradí. Jsou to všechno pěkný tupci spoléhám se na korupci. Pepíkovi rudne líc nové heslo jde mu vstříc. Dokud žije český duch vtéto zemi budu Bůh. Ještě jsem nevybral splátky ten chlap už je zas zpátky. Pepa je však velká zmije a tak ělo vzemi hnije. A Pepík je stále vklidu bere prachy všemu lidu. Už jen prachy mojí mámy a vyrazím na Bahami. A tak Pepa vdrahém triku opustil naši republiku. Na Bahamách se mu žije Český národ dál však hnije.
clovrdik
26. 01. 2001
Dát tip
Člověče, fakt bude pivo zadarmo ? Za co kandiduje ten Pepík, že bych ho taky volil :-)

slon
26. 01. 2001
Dát tip
za naše sny

Open
24. 01. 2001
Dát tip
Dlooouhý. Kdo to má číst?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru