Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

I believe, I can fly...

18. 09. 2005
2
0
916
Autor
shima

Kéž bych to opravdu dokázala. Kéž bych mohla uleteť..někam daleko...daleko od nich...

Někdy si lidé přejí být velkým a vznešeným orlem nebo podezřívavým supem...létat, mávat křídly a prořezávat vysoko zdvyženou hlavou blankytně modrou oblohu.

A někdy si lidé přejí být malým vrabečkem, holubem na náměstí nebo vlaštovkou na střeše...aby mohl jen malinko poskočit, roztáhnout křidélka a přeletěť na druhou větev.

A možná právě v tento okamžik stačilo by mi být tím malým ptáčkem...abych jim mohla uleteť..a zavřít oči..a nechat se unášet večerním vánkem. A poslouchat slunce....

A s rozedněním pohledět k oblakům a cítit v srdci blaženost, klid a mír. A neotáčet se, leteť pořád dopředu...tam...za světlem. A poslouchat slunce....

...chtěj to změnit a změníš to....

Řekl kdysi...a slunce ho poslouchalo...


Markel
21. 09. 2005
Dát tip
pocitová, vždycky když vidím ptáka v letu, moc bych si to s ním chtěla vyměnit, nechce, já se mi nedivím, líbila - T

Daša
20. 09. 2005
Dát tip
zasněné, hezké

Jehanne
18. 09. 2005
Dát tip
Hm, vskutku pěkné! Líbí sa mi ten závěr. Až uvěříš v sebe, tak sa dotkneš nebe.

vesuvanka
18. 09. 2005
Dát tip
moc hezky napsané.... TIP chtěj to změnit a změníš to.... něco se změnit dá a něco ne, i kdyby člověk sebevíc chtěl..... poslední věta je skvělá

shima
18. 09. 2005
Dát tip
Děkuji..

shima
18. 09. 2005
Dát tip
Ono to takhle nevyzní to "chtěj to změnit a změníš"..mi často říkával jeden kamarád..a chmm..tohle bylo psané, když mi nebylo dvakrát nejlíp...takže..hmm..museli byste znát celou historii...jen tím chci říct, že ta věta není z mojí hlavy...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru